نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۰

کنسول بعدی ایکس باکس احتمالا توسط تیم متفاوتی ساخته می‌شود

براساس شایعات غیررسمی منتشر شده به‌نظر می‌رسد مایکروسافت تیم توسعه کنسول بعدی ایکس باکس را بر عهده تیم دیگری گذاشته است.

در حالی‌که حدود چهار سال از عمر کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت می‌گذرد، اما مدتی است که شایعات پیرامون کنسول نسل بعدی مایکروسافت شنیده می‌شود. حالا در جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی شایعاتی مطرح شده است که فیل اسپنسر و تیم همراه او مسئولیت توسعه کنسول نسل آینده را از دوش جیسون رونالد برداشته‌اند. همان‌طور که احتمالا در جریان هستید توسعه ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس زیر نظر مستقیم رونالد بوده است.

براساس صحبت‌ها و شایعات مطرح شده توسط نیک بیکر در پادکست XboxEra، به‌نظر می‌رسد تیم مایکروسافت سرفیس وظیفه توسعه کنسول بعدی کنسول ایکس باکس را بر عهده گرفته‌اند. بااین‌حال مشخص نیست که کنسول بعدی ایکس باکس یک کنسول دستی، قابل حمل و ارزان‌قیمت یا یک کنسول کامل و نسل بعدی خواهد بود. همچنین برخی از شایعات می‌گویند که کنسول نسل بعدی ایکس باکس ممکن است ترکیبی از کنسول عادی و یک کنسول هیبریدی و ارزان‌قیمت باشد.

همچنین به‌تازگی خبری منتشر شده است مبنی بر اینکه فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت به اعضای تیم ایکس باکس وعده داده است که تولید کنسول‌های مایکروسافت را ادامه خواهند داد.

لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع insider-gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده