// دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۸

بازی Stellar Blade دارای تنوع لباس بالایی است

بازی Stellar Blade لباس‌های متفاوتی خواهد داشت که بدون هزینه اضافه‌ای در دسترس هستند.

تریلر بازی Stellar Blade در جریان مراسم State of Play نکات جالبی به‌همراه داشت؛ از مبارزات و گرافیک خیره‌کننده‌اش گرفته تا لباس‌های متفاوت برای ایو، شخصیت اصلی بازی. اکنون مشخص شده است برای افرادی‌که علاقه‌مند به تغییر لباس‌ها هستند، گزینه‌های متفاوتی وجود دارد.

اخیرا هیونگ-تائه کیم، کارگردان این بازی در مصاحبه‌ای تایید کرد تقریبا ۳۰ لباس متفاوت در بازی حاضر خواهند بود که همگی ازطریق بازی کردن در دسترس هستند. او گفت: «پس می‌توانید کاوش کنید، یک کوئست را تکمیل کنید یا به فروشگاه درون بازی بروید تا آنها را خریداری کنید. می‌توانید از این المان جمع‌آوری بازی لذت ببرید.»

برخی کوئست‌ها جوایزی مثل مدل موی متفاوت و لوازم جانبی مثل گوشواره و عینک خواهند داشت. کیم واضحا تایید نکرد هیچ پرداخت درون برنامه‌ای در بازی وجود ندارد، اما لباس‌های متفاوتی برای بازیکنان وجود خواهند داشت: «نکته مهم اینجا است که بدون پرداخت اضافه‌ای تمامی این [لباس‎‌ها] را ازطریق بازی به‌دست آورید.»

بازی Stellar Blade روز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۲۶ آوریل ۲۰۲۴) برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. داستان بازی حول‌ مبارزه ایو با نایتیبا در زمان فرار انسان‌ها از زمین است. مدت زمان تکمیل آن ۲۵ ساعت است و جهانی نیمه‌باز دارد. برای جمع‌آوری تمامی موارد هم هم باید ۳۰ تا ۵۰ ساعت صرف بازی کنید. همچنین بازی NieR: Automata هم منبع الهام مهمی برای بازی بوده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده