نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۸

فاش شدن تریلر GTA 6 آسیبی به سازندگان بازی در راک استار نزده است

استراس زلنیک، مدیرعامل Take-Two ضمن ابراز ناامیدی از فاش شدن تریلر GTA 6، این اتفاق را روی تیم سازندگان بازی در راک‌استار بی‌تأثیر دانست.

استراس زلنیک، مدیرعامل Take-Two Interactive بعد از انتشار گزارش مالی سال ۲۰۲۴/۲۰۲۵ این شرکت صحبت‌های زیادی درباره بازی Grand Theft Auto 6 داشته است. این بازی که درحال حاضر برای سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است، طبق اظهارات زلنیک بعید است تا قبل از ماه آوریل ۲۰۲۵ روانه بازار شود. با در نظر داشتن انتظارات و هیجان زیادی که حول محور GTA 6 وجود دارد، مدیر تیک تو نظرات خود را درباره افشای زودتر از موعد اولین تریلر آن که حالا به ۱۷۴ میلیون بازدید در یوتیوب رسیده است، بیان کرد.

برای کسانی که در آن زمان از این اتفاق باخبر نشدند باید گفت که راک‌استار گیمز در نظر داشت تا اولین تریلر GTA 6 که خیلی‌ها منتظر آن بودند که در تاریخ و ساعت مشخصی به نمایش بگذارد؛ اما پیش از اینکه این موعد فرا برسد، ویدیو مورد نظر در توییتر فاش شد. این اتفاق باعث شد تا تریلر رسمی آن به شکلی شتابزده در یوتیوب منتشر شود و جلوی سوء استفاده از مخاطبان پرشمار آن گرفته شود. حالا زلنیک در مصاحبه‌ای که قبل از گزارش مالی Take-Two با نشریه IGN ترتیب داده شده است، این اتفاق را «ناامیدکننده» توصیف کرده است اما همچنان معتقد است که آسیبی به تیم سازنده نرسانده است.

ماشین های مختلف با طرح های رنگی متفاوت در بازی GTA 6

«وقتی معرفی یک تریلری تا این حد خبر بزرگی محسوب می‌شود، اتفاق فوق‌العاده‌ای است. بعد از آن هم وقتی انتشار آن باعث ایجاد سروصدای بی‌نظیری در اینترنت شد، ما هم بی‌نهایت از این اتفاق خوشحال شدیم. بنابراین نمی‌شد بیشتر از این برای آن خوشحال و هیجان‌زده باشیم. درمورد فاش شدن زودهنگام ویدیو هم باید گفت که چنین اتفاقاتی همواره برای تیم ناامیدکننده است، اما در کل فکر نمی‌کنم آسیبی به ما وارد شده باشد.»

اولین باری که اطلاعات مربوط‌به بازی GTA 6 در اینترنت فاش شد، به سپتامبر ۲۰۲۲ برمی‌گردد که بیش از ۵۰ دقیقه از گیم‌پلی اولیه‌ی بازی از مجاری غیررسمی لو رفت. هکری به‌نام Arion Kurtaj که با اسم مستعار Lapsus$ شناخته می‌شد، مسئول این کار شناخته شد و بعدها به‌دلیل اینکه از نظر روانپزشکی برای محاکمه حائز شرایط تشخیص داده نشد، با حکم حبس ابد در یک بیمارستان روانی با نظارت قانونی مواجه شد. بعد از آن هم Take-Two تأیید کرد که افشای این اطلاعات آسیبی به روند توسعه بازی وارد نخواهد کرد.

GRA 6 قرار است برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. زلنیک خاطر نشان کرد که تیم سازندگان این بازی به‌دنبال بهترین‌ها هستند و عجله‌ای برای عرضه‌ی بازی پیش از اطمینان از کامل بودن تمام جوانب آن نخواهند داشت.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده