نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۰

سایلنت هیل جدید عملکرد خوبی در جذب بازیکن داشته است

بازی Silent Hill: The Short Message در کمتر از دو هفته پس از انتشار برای پلی استیشن 5 بیش از دو میلیون بار دانلود شده است.

با اینکه انتظار برای بازی‌های Silent Hill f و Silent Hill 2 Remake کماکان ادامه دارد، طرفدارهای این مجموعه ترسناک روان‌شناختی آثار دیگری برای تجربه دارند. شرکت Konami کمتر از دو هفته پیش بازی اول-شخص رایگان Silent Hill: The Short Message را معرفی کرد و در همان روز دردسترس کاربران پلی استیشن 5 قرار داد.

با اینکه Silent Hill: The Short Message با واکنش ضد و نقیض مواجه شد، ظاهرا این بازی مورد توجه کاربران پلی استیشن قرار گرفته است. شرکت کونامی با انتشار توئیت جدیدی اعلام کرد که این بازی ترسناک در کمتر از دو هفته پس از انتشار بالغ‌بر دو میلیون دانلود داشته است. این بازی پنج روز پس از انتشار یک میلیون بار دانلود شده بود.

بازی Silent Hill: The Short Message در پلی استیشن 5 قابل تجربه است. این بازی در شهر کتنشتات واقع در آلمان جریان دارد و روایت‌گر داستان نوجوانی رنج‌دیده با نام آنتیا است که پیام‌های مرموزی از طرف دوست مرحوم خود دریافت می‌کند. استودیو HexaDrive وظیفه توسعه و آکیرا یامائوکا وظیفه ساخت موسیقی بازی را برعهده داشتند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده