// دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰

بازی Suicide Squad باعث هجوم گیمرها به Batman Arkham Knight شد

بازی Suicide Squad: Kill the Justice درحال‌حاضر گیمرهای کمتری نسبت‌به Batman Arkham Knight در استیم دارد.

طرفدارهای آثار ابرقهرمانی پس از گذشت ۹ سال کماکان از بازی Batman Arkham Knight به‌خوبی یاد می‌کنند. استودیو Rocksteady بعد از انتشار آخرین نسخه از سه‌گانه بتمن آرکهام دست به انتشار Suicide Squad: Kill the Justice League زد که نتوانست توجه گیمرهای زیادی را به خود جلب کند. درعوض پس از مواجهه بازی جوخه انتحار با بازخوردهای منفی بازیکن‌ها و منتقدها، تعداد بازیکن‌های بازی بتمن: شوالیه آرکهام افزایش یافت.

درحال‌حاضر تعداد بازیکن‌های نسخه آخر سه‌گانه بتمن روی پلی استیشن و استیم بیشتر از بازی جوخه انتحار است. این اتفاق در حالی رخ داده است که بیش از ۹ سال از عرضه بازی بتمن شوالیه آرکام می‌‌گذرد. طبق اطلاعات سایت SteamDB کمتر از ۵ هزار بازیکن مشغول تجربه این دو بازی هستند، اما بازی Batman Arkham Knight با داشتن نزدیک به هزار کاربر بیشتر در رتبه بالاتری نسبت‌به Suicide Squad: Kill the Justice قرار می‌گیرد.

مقایسه تعداد بازیکن‌های Batman Arkham Knight و Suicide Squad: Kill the Justice League

با اینکه اوج تعداد بازیکن‌های همزمان Suicide Squad: Kill the Justice به پنج هزار و ۳۳ نفر رسید، این مقایسه کمی عجیب‌وغریب است؛ چراکه سال‌ها از انتشار مجموعه بازی بتمن می‌گذرد و تاکنون طرفدارهای زیادی آن‌ها را تجربه کرده‌اند. این در حالی است که بازی بتمن: شوالیه آرکهام در زمان عرضه شرایط ایده‌آلی روی کامپیوتر نداشت و مدت کوتاهی به‌دلیل مشکلات فنی از فروشگاه استیم حذف شده بود.

بازی Batman Arkham Knight همچنان با گذشت ۹ سال از انتشار در زمینه بصری وضعیت خوبی دارد. در ویدیوهای مقایسه این دو بازی، بتمن: شوالیه آرکهام اغلب یک سروگردن بالاتر از Suicide Squad: Kill the Justice قرار می‌گیرد. البته باید در نظر داشت که سبک هنری این دو بازی متفاوت است و نمی‌توان مقایسه دقیقی را انجام داد.

بازی Suicide Squad در زمان انتشار به‌صورت دسترسی زودهنگام نزدیک به ۷ هزار بازیکن داشت. این بازی با گذشت یک هفته از عرضه نسخه کامل نتوانست توجه کاربران بیشتری را جلب کند و درحال‌حاضر تعداد گیمرهای جوخه انتحار روبه کاهش است. می‌توان انتظار داشت که کاهش قیمت بازی در حراج‌های آتی باعث افزایش گیمرهای جوخه انتحار شود. هر چه باشد یک محصول لایو-سرویس به هزاران کاربر فعال نیاز دارد تا بتواند در بازار دوام بیاورد.

با اینکه درحال‌حاضر بازی Suicide Squad: Kill the Justice عملکرد خوبی در جذب مخاطب ندارد، این وضع احتمالا با انتشار شخصیت‌ها و محتوای بیشتر تغییر کند. بازی Suicide Squad: Kill the Justice League هم‌اکنون روی پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع tech4gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده