// یکشنبه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۰

هیدئو کوجیما از نقش جردن پیل در بازی OD می‌گوید

هیدئو کوجیما تایید کرده است جردن پیل در بازی OD به‌جای کاراکتری نقش‌آفرینی نخواهد کرد و نحوه مشارکت او به شکل دیگری خواهد بود.

استودیو کوجیما پروداکشنز سال آینده بازی Death Stranding 2: On the Beach را عرضه خواهد کرد و بعدازآن روی یک بازی اکشن مخفی‌کاری جدیدی با نام Physint کار خواهند کرد؛ پس هیدئو کوجیما و تیمش فعلا مشغول هستند. اما این پایان کار نیست و آن‌ها با همکاری استودیوهای ایکس باکس روی OD، یک بازی ترسناک کار خواهند کرد. این بازی در آذر امسال در مراسم گیم اواردز معرفی شد و در آن شاهد همکاری جردن پیل، بازیگر و فیلمساز آمریکایی هم خواهیم بود.

اکنون درجریان قسمتی از هیدئوتیوب، برنامه یوتیوبی کوجیما، نحوه مشارکت پیل مشخص شده است. خالق متال گیر گفت: «در پادکستم با هم آشنا شدیم و متوجه شدیم متقابلا طرفدار یکدیگر هستیم. ازآن‌زمان، چندین‌بار با هم ملاقات کرده‌ایم. درباره تمایل همکاری با هم صحبت کردیم و او در OD حاضر خواهد بود.»

با اینکه کوجیما دقیقا نحوه مشارکت پیل را اعلام نکرد، اما تایید کرد او جای شخصیتی نقش‌آفرینی نخواهد کرد. او در جواب سوالی درباره حضور پیل درون خود بازی گفت: «نه، نه به این شکل. او به شکلی خلاقانه مشارکت خواهد کرد. اگر بیشتر صحبت کنم به دردسر می‌افتم.»

همچنین این کارگردان تنها نام بزرگی نیست که در بازی نام‌برده حضور خواهد یافت و اعضای دیگری شبیه او روی بازی کار خواهند کرد: «ما آن‌ها را انتقام‌جویان می‌نامیم و اعضای دیگری شبیه او [پیل] داریم. اگر اسم آن‌ها را بگویم، شگفت‌زده خواهید شد. ما فهرستی از اعضا داریم که در حال صحبت با آن‌ها هستیم. البته هنوز همه‌چیز قطعی نشده است.»

بازی ترسناک اوردوز (بازی Overdose)، اثر هیدئو کوجیما

کوجیما ادامه داد: «وقتی این اسامی را اعلام کنم، نام من فراموش خواهد شد. شما بهت‌زده خواهید شد و می‌گویید چه‌خبر است؟ وقتی این فهرست را به عوامل و مدیران نشان می‌دهم، آن‌ها به‌سختی آن را باور می‌کنند. آن‌ها می‌گویند چطور توانستید همه این افرادی را جمع کنید که به حرف کسی گوش نمی‌دهند؟»

فعلا جزئیات بیشتری از OD منتشر نشده است؛ اما کوجیما به‌تدریج اطلاعات جدید این اثر ترسناک را اعلام خواهد کرد. استودیو کوجیما پروداکشنز علامت‌های تجاری برای سیستم جیغ اجتماعی و مخفی‌کاری اجتماعی ثبت کرده است که احتمالا به معنای این است که این بازی المان‌های چندنفره‌ای مشابه دث استرندینگ خواهد داشت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده