نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۳

چندین بازی جدید از رزیدنت ایول در راه است

گزارش جدید نشان می‌دهد کپکام در سال گذشته به تولید چند پروژه از سری رزیدنت ایول چراغ سبز نشان داده است.

شرکت کپکام در سال‌های گذشته با انتشار انواع ریمیک و نسخه‌ جدید از سری رزیدنت ایول به موفقیت‌های زیادی دست یافته است. حالا به‌نظر می‌رسد ناشر ژاپنی از این رویکرد رضایت کافی داشته و تمایل دارد همچنان به انتشار نسخه‌های بیشتر از سری ترسناک و محبوب خود ادامه دهد. اگرچه کپکام تاکنون بازی جدیدی از سری رزیدنت ایول معرفی نکرده است اما گزارش‌ها و شایعه‌های زیادی پیرامون پروژه‌های آینده مجموعه به گوش می‌رسند.

اخیرا داسک گالم، افشاگر شناخته شده بازی‌های کپکام در گزارش جدیدی ادعا کرد کپکام توسعه پنج پروژه متفاوت از سری رزیدنت ایول را پیش می‌برد. به‌تازگی این افشاگر جزئیات بیشتری در این‌باره با طرفداران به اشتراک گذاشته است. به‌گفته داسک گالم، کپکام در سال گذشته به تولید چند پروژه از سری رزیدنت ایول چراغ سبز نشان داده است که برخی از آن‌ها ریمیک نسخه‌های قدیمی مجموعه هستند.

احتمالا یکی از پروژه‌های در حال توسعه، بازی Resident Evil 9 باشد که طبق اطلاعات فاش شده قرار است در سال جاری معرفی و در سال ۲۰۲۵ عرضه شود. همچنین احتمال بازسازی رزیدنت ایول 5 زیاد است و درکنار آن می‌توان ریمیک دیگر نسخه‌های قدیمی و محبوب سری ازجمله کد ورونیکا را محتمل دانست. کپکام رسما تایید کرده است به بازسازی نسخه‌های مختلف رزیدنت ایول ادامه خواهد داد؛ بنابراین طرفداران می‌توانند برای ریمیک بازی‌های محبوب خود امیدوار باشند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده