نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۵

پیش فروش Stellar Blade فراتر از انتظار بوده است

عملکرد عالی بازی Stellar Blade در زمینه پیش‌فروش به استقبال بازیکن‌های پلی استیشن از این بازی اکشن ماجراجویی اشاره دارد.

عرضه بازی اکشن Stellar Blade روی پلی استیشن 5 برای ماه آوریل ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است. حال با اینکه چند ماه تا عرضه جدیدترین بازی استودیو Shift Up فاصله داریم، بازیکن‌ها استقبال بالایی از پیش‌فروش بازی داشته و آن را به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های پیش‌فروش‌شده فروشگاه پلی استیشن تبدیل کرده‌اند.

بازی Stellar Blade هم‌اکنون در رده دوم فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های فروشگاه پلی استیشن در سراسر جهان قرار دارد که نشان می‌دهد پس از پخش تریلر جدید بازی در رویداد State of Play اخیر بازیکن‌ها بی‌صبرانه منتظر تجربه بازی هستند. آمارهای فروشگاه آمازون نتایج موفق‌تری از استلر بلید را نشان می‌دهند؛ طوری‌که این بازی در ایالات متحده و کانادا در رده اول بیشترین پیش‌فروش بازی‌های پلی استیشن 5 فروشگاه آمازون قرار دارد.

بااینکه شرکت سونی بازی Stellar Blade را به‌عنوان یکی از بازی‌های انحصاری پلی استیشن در سال ۲۰۲۴ در نظر گرفته است، طرفدارهای کمی پیش‌بینی می‌کردند که این بازی درکنار سایر آثار AAA و انحصاری پلی استیشن 5 بدرخشد.

رکوردهای پیش‌فروش برای یک بازی جدید مانند Stellar Blade بسیار چشم‌گیر هستند؛ به‌خصوص که جدیدترین محصول استودیو Shift Up در پیش‌فروش از بازی Final Fantasy 7 Rebirth پیشی گرفته است که بسیاری از گیمرها آن را بزرگ‌ترین انحصاری پلی استیشن در سال جاری می‌دانند. علاوه‌براین انتظار می‌رود که آمار پیش‌فروش استلر بلید با نزدیک‌شدن به زمان عرضه بازی افزایش پیدا کند.

استودیو شیفت آپ اخیرا به دلایل انتخاب پلی استیشن 5 به‌عنوان پلتفرم اصلی بازی اشاره کرد و حال این آمارها نشان می‌دهند که تیم توسعه اشتباه نکرده است. بازی Stellar Blade به دلایل مختلفی توجه‌های بسیاری را به خود جلب کرده است که ازجمله آن‌ها می‌توان به طراحی فوق‌العاده شخصیت‌ها، سیستم مبارزه با الهام از آثار بزرگ اکشن و داستان هیجان‌انگیز اشاره کرد.


منبع Tech4gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده