نویسنده: عرفان بدری
// یکشنبه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۰

بازی Helldivers 2 چرخه توسعه بسیار طولانی داشت

یوهان پیلستد، مدیرعامل استودیو Arrowhead Game اعلام کرد که ساخت بازی Helldivers 2 نزدیک به هشت سال زمان برده است.

بازی Helldivers 2 استودیو Arrowhead Game هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر شده است. این بازی با وجود برخی از مشکلات در زمان عرضه، شروع قدرتمندی داشته است و درحال‌حاضر بیش از ۱۵۵ هزار بازیکن همزمان در استیم دارد. حالا پس از انتشار موفقیت‌آمیز این بازی، مدیرعامل استودیو اروهد گیم اعلام کرده است که ساخت Helldivers 2 نزدیک به هشت سال زمان برده است.

یوهان پیلستد، مدیرعامل استودیوی اروهد گیم در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: «Helldivers 2 بالاخره منتشر شد، هفت سال و ۱۱ ماه و ۲۶ روز از زندگی خوذ را صرف ساختن یک بازی کردم که واقعا به تقلیدی از فیلم‌ها و کتاب‌های مورد علاقه‌ام از دوران کودکی تبدیل شده است.» بازی‌های Helldivers الهام زیادی از مجموعه فیلم‌های Starship Troopers (جنگاوران اخترناو) گرفته‌اند.

استودیو اروهد گیم پس از انتشار نسخه اول Helldivers تا سال ۲۰۱۸ مشغول پشتیبانی و افزودن محتوا به بازی بود. در طول این سال‌ها چند بسته الحاقی و یک نسخه با نام Dive Harder Edition برای این بازی منتشر شدند و همچنین در اواخر سال ۲۰۱۸ به‌روزرسانی A New Hell به‌همراه درجه سختی و دشمن‌های جدید به بازی اضافه شدند.

استودیو Arrowhead Game تأیید کرده است که در آینده دشمن‌ها، زیست‌بوم‌ها، هدف‌ها و محتوای داستان جدیدی به بازی Helldivers 2 اضافه خواهند شد، اما برای کسب اطلاعات بیشتر فعلا باید منتظر بمانیم.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده