نویسنده: عرفان بدری
// یکشنبه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰

مایکروسافت از ساخت کنسول ایکس باکس دست نمی‌کشد

ظاهرا فیل اسپنسر در یک جلسه پرسش‌وپاسخ داخلی اعلام کرده است که ساخت کنسول‌های ایکس باکس همچنان ادامه خواهد داشت.

ظاهرا بخش گیمینگ مایکروسافت اخیرا یک جلسه پرسش‌وپاسخ داخلی داشت تا به موضوع انتشار بازی‌های انحصاری خود برای پلتفرم‌های دیگر بپردازد. حالا یک روزنامه‌نگار با نام شنون لیائو مدعی شده است که فیل اسپنسر، مدیرعامل بخش گیمینگ مایکروسافت در این جلسه به کارمندهای خود گفته است که درحال‌حاضر هیچ برنامه‌ای برای توقف ساخت کنسول‌های ایکس باکس وجود ندارد و این سخت‌افزارها همچنان بخشی از استراتژی مایکروسافت هستند.

بااین‌حال مایکروسافت هنوز راجع‌به گزارش‌های اخیر مبنی‌بر عرضه بازی‌های انحصاری ایکس باکس مثل Starfield برای پلی استیشن 5 اظهارنظر نکرده است. تنها می‌دانیم که ردموندی‌ها هفته آینده رویدادی برای ارائه جزئیات بیشتر از برنامه‌های آتی ایکس باکس برگزار خواهند کرد. ظاهرا مایکروسافت قصد انتشار تعدادی از آثار انحصاری خود مثل بازی Starfield، بازی Hi-Fi Rush، بازی ایندیانا جونز و بازی Sea of Thieves را برای کنسول پلی استیشن 5 دارد و حتی در حال بررسی انتشار مجموعه بازی‌های Gears of War و Halo روی این پلتفرم است.

اگر شایعه‌ها و گزارش‌های اخیر صحت داشته باشند، مایکروسافت تغییر قابل‌توجهی در استراتژی‌های خود اعمال کرده است و می‌تواند اتفاقات بزرگی در صنعت بازی‌های ویدیویی رقم بزند. درحال‌حاضر باید منتظر بمانیم تا ببینیم مایکروسافت چه خبری برای انتشار در رویداد جدید خود دارد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده