نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰

بازی Helldivers 2 فروش خوبی داشته است

مدیرعامل استودیو Arrowhead Game اعلام کرد که بازی Helldivers 2 نزدیک به یک میلیون نسخه فروش داشته است.

با اینکه بازی Helldivers 2 استودیو Arrowhead Game در زمان عرضه با مشکلاتی در بخش حریف‌یابی دست‌وپنجه نرم می‌کرد، شروع بسیار خوبی داشت و توانست به ۱۵۵ هزار و ۹۲۶ بازیکن همزمان در استیم دست یابد. این بازی شوتر سوم-شخص درحال‌حاضر پرفروش‌ترین بازی استیم و موفق‌ترین محصول پلی استیشن در این پلتفرم است.

اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که یوهان پیلستد، مدیرعامل استودیو Arrowhead با انتشار توئیت جدیدی از فروش تقریبا یک میلیون نسخه از بازی Helldivers 2 خبر داده است. درحال‌حاضر معلوم نیست که این میزان فروش تنها به نسخه کامپیوتر مربوط است یا شامل نسخه پلی استیشن 5 نیز می‌شود. با اینکه ارائه آمار فروش بازی توسط سونی بعید به‌نظر می‌رسد، اما یوهان پیلستد می‌گوید که هل‌دایورز ۲ فراتر از انتظارات عمل کرده است.

بازی Helldivers 2 به‌عنوان دنباله هل‌دایورز تقریبا برای هشت سال در دست توسعه بوده است. در این بازی شوتر سوم-شخص بار دیگر اِبرزمین در سیاره‌های مختلف با ترمینیدها مبارزه می‌کند. یک جناح تازه با نام Automatons با تهدید جدیدی از راه می‌رسد و گیمرها در یک کمپین جنگ کهکشانی عظیم شرکت می‌کنند تا آن‌ها را عقب برانند.

استودیو Arrowhead Game اخیرا به‌روزرسانی جدیدی را برای رفع برخی از مشکلات حاد بازی Helldivers 2 نظیر کرش‌ها منتشر کرد و با تمام قوا روی حل ایرادهای بخش حریف‌یابی کار می‌کند. این توسعه‌دهنده برای انتشار محتوای پس از عرضه جدیدی در آینده برنامه دارد تا به‌شکل رایگان زیست‌بوم‌ها، دشمنان، اهداف و داستان جدیدی را دردسترس بازیکن‌ها قرار دهد. بازی هل‌دایورز ۲ در پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر قابل تجربه است. 


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده