نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۵

رکوردشکنی بازی Helldivers 2 ادامه دارد

بازی Helldivers 2 به نخستین بازی سونی تبدیل شد که به ۱۰۰ هزار بازیکن همزمان در استیم دست می‌یابد.

بازی Helldivers 2 پیش از عرضه بسیار امیدوارکننده به‌نظر می‌رسید، اما با چنان قدرتی کارش را آغاز کرد که کسی تصورش را نمی‌کرد. این بازی شوتر سوم-شخص کو-آپ در زمان انتشار با دستیابی به ۸۱ هزار بازیکن همزمان بزرگ‌ترین عرضه آثار سونی در استیم را رقم زد و بازی God of War، بازی Marvel’s Spider-Man Remastered و بازی Horizon Zeo Dawn را پشت سر گذاشت. البته تعداد کاربرهای همزمان بازی کماکان روبه افزایش است.

با استناد به پایگاه SteamDB، در زمان نگارش این خبر اوج تعداد بازیکن‌های همزمان Helldivers 2 به ۱۵۵ هزار و ۹۲۶ نفر رسیده بود. درحال‌حاضر این بازی گیمرهای بیشتری نسبت‌به Call of Duty ،Grand Theft Auto 5 ،Team Fortress 2 و Granblue Fantasy: Relink (که اخیرا منتشر شد و موفقیت‌های چشم‌گیری داشت) دارد. هل‌دایورز ۲ نخستین بازی انتشاریافته توسط سونی است که از ۱۰۰ هزار بازیکن همزمان در استیم عبور می‌کند.

استودیو Arrowhead Game اخیرا به‌روزرسانی جدیدی را برای رفع برخی از مشکلات حاد بازی Helldivers 2 نظیر کرش‌ها و ایرادهای بخش حریف‌یابی منتشر کرد. این توسعه‌دهنده برای انتشار محتوای پس از عرضه جدیدی در آینده برنامه دارد تا به‌شکل رایگان زیست‌بوم‌ها، دشمنان، اهداف و داستان جدیدی را دردسترس بازیکن‌ها قرار دهد. بازی هل‌دایورز ۲ درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر قابل تجربه است.  


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده