// شنبه, ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۵

بازی Dead Cells با به‌روزرسانی آتی به پایان راه می‌رسد

استودیو Motion Twin اعلام کرد که بازی Dead Cells پس از به‌روزرسانی بعدی میزبان محتوای جدیدی نخواهد شد.

بازی ساید-اسکرولینگ روگ‌لایک Dead Cells‌ از زمان عرضه در سال ۲۰۱۷ تاکنون میزبان به‌روزرسانی‌های بزرگ و هیجان‌انگیزی بوده است. این به‌روزرسانی‌ها باعث بازگشت بازیکن‌ها برای تجربه محتواهای تازه می‌شدند، اما استودیو Motion Twin اعلام کرد که این بازی پس از انتشار به‌روزرسانی بعدی محتوای جدیدی دریافت نخواهد کرد.

استودیو Evil Empire طی پنج سال گذشته درکنار موشن تویین مسئولیت انتشار محتوای پس از عرضه Dead Cells‌ را برعهده داشت و در زمان شروع ساخت پروژه بعدی موشن تویین به آن‌ها کمک می‌کرد. ایول امپایر پس از عرضه به‌روزرسانی ۳۵ بازی دد سلز راه خود را از این توسعه‌دهنده جدا خواهد کرد و استودیو موشن تویین به توسعه بازی کو-آپ روگ‌لایک Windblown ادامه خواهد داد.

استودیو Motion Twin در بیانیه جدیدی اظهار داشت: «به‌روزرسانی شماره ۳۵ پایان ماجراجویی ما با بازی Dead Cells خواهد بود. با گذشت پنج سال خارق‌العاده از همکاری در عرضه محتوای اضافی برای دد سلز راه‌مان از استودیو Evil Empire جدا خواهد شد و بی‌صبرانه منتظر پروژه بعدی آن‌ها خواهیم بود. این تصمیم بعد از بررسی‌های فراوان و به‌خصوص با موفقیت بسته الحاقی Return to Castlevania در سال گذشته گرفته شد.»

استودیو موشن تویین در ادامه گفت که دوست ندارد با «گسترش بیش از اندازه بازی ماهیت دد سلز را به‌خطر بیندازد» و این تصمیم بعد از ۵ سال پشتیبانی منطقی به‌نظر می‌رسد. بازی Dead Cells هم‌اکنون در پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، کامپیوتر، اندروید و iOS قابل تجربه است.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده