نویسنده: عرفان بدری
// شنبه, ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰

بازی Death Stranding 2 در قاره جدیدی جریان دارد

هیدئو کوجیما اطلاعات بیشتری از Death Stranding 2: On the Beach و دنیای این بازی مورد انتظار به اشتراک گذاشت.

جدیدترین تریلر Death Stranding 2: On the Beach به‌وضوح نشان داد که این بازی مورد انتظار برخلاف نسخه قبلی خود در ایالات متحده آمریکا (که در Death Stranding با نام شهرهای متحده آمریکا شناخته می‌شود) جریان نخواهد داشت. بااین‌حال این سؤال مهم مطرح می‌شود که این دنباله بازیکن را به کجا خواهد برد؟ نام مکزیک چند بار در تریلر قبلی برده شد؛ بنابراین آیا دث استرندینگ ۲ هنوز هم در آمریکای شمالی جریان خواهد داشت؟

هیدئو کوجیما، خالق مجموعه بازی‌های متال گیر در قسمت جدید برنامه HideoTube تأیید کرد که داستان بازی Death Stranding 2: On the Beach در آمریکای شمالی اتفاق نمی‌افتد. او جزئیات بیشتری ارائه نداد، اما اعلام کرد که این بازی در قاره متفاوتی جریان خواهد داشت. کوجیما در این رابطه گفت: «آن‌جا یک قاره متفاوت است. این دیگر قاره آمریکا نیست. سم برای اتصال شبکه Chiral به آن‌جا می‌رود. اگر UCA به آن‌جا برود که قاره متفاوتی است، می‌تواند به‌عنوان یک تهاجم تلقی شود؛ بنابراین یک نهاد خصوصی زیرساخت‌ها را راه‌اندازی خواهد کرد.»

کوجیما اطلاعاتی از  کشتی ماژلان نیز به اشتراک گذاشت که به‌عنوان پایگاه عملیاتی غیرنظامی فرجایل در Drawbridge عمل می‌کند. او می‌گوید که این کشتی قادر است با فرو رفتن در قیر و سفر در زیر زمین به مکان‌های مختلف برود. او درباره نقش این کشتی در گیم‌پلی بازی گفت: «وقتی به شبکه Chiral متصل می‌شوید، کشتی می‌تواند آزادانه در آن مناطق حرکت کند. پس از انجام این کار می‌توانید با کشتی تماس بگیرید و خدمه شما آن‌جا خواهند بود.»

هیدئو کوجیما در ادامه اظهار داشت که بازی Death Stranding 2: On the Beach شامل اتفاقاتی مثل زلزله، آتش‌سوزی، سیل و موارد دیگر می‌شود که به‌صورت همزمان تغییراتی روی زمین ایجاد خواهند کرد. بازی دث استرندینگ ۲ در  زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۵ به‌طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده