نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

بازی GTA 6 دیرتر از انتظار عرضه می‌شود

نیک مک‌کی و مایکل پچر باتوجه‌به آخرین پیش‌بینی درآمد شرکت تیک-تو اینتراکتیو ادعا کردند که عرضه بازی GTA 6 در سال مالی ۲۰۲۵ بعید است.

نیک مک‌کی و مایکل پچر از شرکت خدمات مالی Wedbush Securities با استناد به آخرین گزارش وضعیت درآمد شرکت تیک-تو اینتراکتیو ادعا کردند که عرضه بازی Grand Theft Auto 6 قبل از ماه آوریل ۲۰۲۵ (فروردین ۱۴۰۴) بعید به‌نظر می‌رسد. شرکت Take-Two ناگهان در پیش‌بینی درآمد خود برای بازه زمانی آوریل تا مارس ۲۰۲۵ تجدید نظر کرد که احتمالا نشان می‌دهد بازی بسیار مورد انتظار جی‌تی‌ای ۶ پس از این تاریخ روانه بازار خواهد شد.

این تحلیل‌گرها گفتند: «ما تنها می‌توانیم حدس بزنیم که GTA VI طبق انتظارات قبلی ما از سال مالی ۲۰۲۵ خارج شده است. مدیریت گفته بود که درآمد سال آینده را بیش از هفت میلیارد دلار پیش‌بینی می‌کند که فاصله زیادی با اظهارنظرهای اولیه در ماه مه (هشت میلیارد دلار) و نخستین تجدید نظر در ماه نوامبر (کمتر از هشت میلیارد دلار) دارد. این کاهش تقریبا ما را مطمئن می‌کند که جی‌تی‌ای ۶ در سال مالی آینده منتشر نخواهد شد. دلیلی برای ادعای خروج بازی از تقویم انتشار ۲۰۲۵ وجود ندارد، اما منطقی است که فرض کنیم که انتشار آن به سال مالی بعد موکول شود.»

شرکت تیک-تو اینتراکتیو در همان نشست مالی اعلام کرد که شرکت راک‌استار گیمز می‌خواهد بازی Grand Theft Auto 6 بی‌نقص باشد؛ بنابراین این بازی زمانی روانه بازار خواهد شد که تیم توسعه از کیفیت نهایی محصول رضایت داشته باشد. جی‌تی‌ای ۶ در شهر وایس سیتی جریان دارد و دارای دو کاراکتر قابل تجربه خواهد بود. این بازی در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۵ برای  پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر می‌شود.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده