// شنبه, ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰

بازی جدید سازنده Ori با تأخیر به‌دست گیمرها می‌رسد

نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked برای پی‌سی با تأخیر مواجه شده است.

استودیو مون با بازی‌های Ori and the Blind Forest و Ori and the Will of the Wisps دو اثر جذاب در سبک مترویدوانیا را تقدیم گیمرها کرد، اما این استودیو مستقل مسیر متفاوتی را برای پروژه بعدی در پیش گرفته است. No Rest for the Wicked، بازی اکشن نقش‌آفرینی فانتزی جدید استودیو است که در مراسم گیم اواردز معرفی شد. نسخه Early Access این بازی برای انتشار در اوایل سال ۲۰۲۴ روی پی‌سی برنامه‌ریزی شده بود، اما اکنون به‌نظر می‌رسد که بازیکن‌ها باید مدت بیشتری منتظر این ویدیوگیم باشند.

شرکت تیک-تو اینتراکتیو، شرکت مادر Private Division که ناشر بازی No Rest for the Wicked است، در گزارش مالی اخیر خود اعلام کرد که نسخه دسترسی زودهنگام این بازی در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد که یعنی به‌مدت سه‌ ماه با تأخیر مواجه شده است. تاریخ انتشار دقیق بازی معلوم نیست، اما نظر به اینکه در تاریخ ۱۱ اسفند (۱ مارس) جزئیات بیشتری از آن اعلام خواهد شد، احتمالا شاهد انتشار اخباری درباره تاریخ عرضه و دلیل تاخیرش خواهیم بود.

نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked برای پی‌سی منتشر خواهد شد و در زمان انتشار نسخه کامل، شاهد عرضه بازی برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس هم خواهیم بود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده