نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۴

یوبیسافت از قیمت بازی Skull and Bones دفاع کرد

مدیرعامل شرکت یوبیسافت از قیمت ۷۰ دلاری بازی Skull and Bones دفاع کرده است.

ایو گیلمو، مدیرعامل یوبیسافت، در یک جلسه پرسش‌و‌پاسخ از قیمت ۷۰ دلاری بازی چندنفره و سرویس‌محور Skull and Bones دفاع کرد. یکی از حاضران جلسه خاطرنشان کرد قیمت بالای بازی، بازیکن‌ها را محدود می‌کند و درعوض انتشار رایگان بازی که ماهیتی چندنفره و سرویس‌محور دارد می‌تواند منجر به جذب بازیکن‌های بیشتری شود. گیلمو در پاسخ این ادعا به وسعت و مقیاس بازی Skull and Bones اشاره کرد و توضیح داد این بازی یک محصول AAAA است و بازیکن‌ها در زمان عرضه متوجه می‌شوند با چه محصول گسترده و کاملی مواجه هستند.

گیلمو دراین‌باره افزود: «شما خواهید دید Skull and Bones یک بازی تمام‌عیار است. این بازی بسیار بزرگ خواهد بود و ما فکر می‌کنیم بازیکن‌ها در آینده متوجه می‌شوند این محصول چقدر گسترده و کامل است. Skull and Bones یک بازی واقعا کامل و AAAA به حساب می‌آید و در درازمدت نتیجه خواهد داد.»

در ماه گذشته نوین دراوینسکی، تهیه‌کننده ارشد بازی Skull and Bones اظهاراتی مشابه با گفته مدیرعامل یوبیسافت داشت و گفت این بازی به‌دلیل گیم‌پلی و محتوای زیادی که در اختیار بازیکن می‌گذارد، طول عمر بالایی دارد. بازی Skull and Bones پس از چند تأخیر قرار است در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ (۱۶ فوریه ۲۰۲۴) روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده