نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

فروش فوق‌العاده GTA 5 و Red Dead Redemption 2 ادامه دارد

بازی Grand Theft Auto 5 و بازی Red Dead Redemption 2 به‌ترتیب پنج و چهار میلیون نسخه دیگر در سه‌ماهه مالی اخیر فروش داشتند.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی‌های Grand Theft Auto 5 و Red Dead Redemption 2 کماکان به فروش فوق‌العاده خود ادامه می‌دهند. بیش از یک دهه از انتشار جی‌تی‌ای ۵ می‌گذرد و رد دد ردمپشن ۲ تقریبا ۶ سال پیش عرضه شد، اما این دو بازی هنوز موفقیت‌های زیادی را برای راک‌استار گیمز و تیک-تو اینتراکتیو به ارمغان می‌آورند.

شرکت Take-Two Interactive در گزارش مالی سه‌ماهه اخیر خود اعلام کرد که بازی Grand Theft Auto 5 تا تاریخ ۱۰ دی ۱۴۰۲ (۳۱ دسامبر ۲۰۲۳) ۱۹۵ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است. بازی GTA 5 که پیش‌تر ۱۹۰ میلیون نسخه فروش داشت، در سه‌ماهه اخیر توانست پنج میلیون نسخه دیگر بفروشد. درعین‌حال مجموع فروش مجموعه Grand Theft Auto از ۴۱۰ میلیون نسخه به ۴۲۰ میلیون نسخه در سه‌ماهه اخیر رسیده است.

بازی Red Dead Redemption 2 نیز با قدرت به کارش ادامه می‌دهد. شرکت تیک-تو اینتراکتیو در این نشست مالی اعلام کرد که این بازی جهان-باز اکنون ۶۱ میلیون نسخه فروخته است؛ درحالی‌که در گذشته موفق به فروش ۵۷ میلیون نسخه شده بود. مجموع فروش مجموعه رد دد ردمپشن نیز از ۸۱ میلیون به ۸۶ میلیون نسخه رسیده است.

شرکت Rockstar درحال‌حاضر با تمام قوا روی بازی Grand Theft Auto 6 کار می‌کند. بازی جی‌تی‌ای ۶ در شهر وایس سیتی جریان دارد و دارای دو کاراکتر قابل تجربه خواهد بود. این بازی مورد انتظار در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۵ در دسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار خواهد گرفت. کاربران کامپیوتر نیز احتمالا با فاصله یک یا دو سال قادر به تجربه این بازی مورد انتظار خواهند بود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده