// پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۷

ریبوت بازی‌های Jet Set Radio و Crazy Taxi احتمالا برای سوییچ ۲ عرضه خواهند شد

طبق شایعات، ریبوت بازی Jet Set Radio در سال ۲۰۲۶ و ریبوت Crazy Taxi در سال ۲۰۲۷ عرضه خواهند شد و هر دو برای کنسول جدید نینتندو هم منتشر می‌شوند.

در ماه دسامبر و درجریان مراسم گیم اواردز، شرکت سگا از برنامه خود برای ریبوت پنج مجموعه قدیمی خود پرده برداشت که در این بین دو بازی Jet Set Radio و Crazy Taxi نیز دیده می‌شوند. هنوز جزئیات رسمی زیادی از این آثار دردسترس نیستند، اما یک افشاگر اطلاعاتی از دو بازی نام‌برده منتشر کرده است.

کاربر توییتر با نام Midori و نام کاربری MbKKssTBhz5 که سابقه خوبی در افشای اطلاعات سگا و اتلوس دارد، مدعی شده است ریبوت Jet Set Radio در سال ۲۰۲۶ و ریبوت Crazy Taxi در سال ۲۰۲۷ منتشر می‌شوند. او همچنین ادعا کرده است هر دو بازی برای کنسول نسل بعدی نینتندو هم عرضه خواهند شد که طبق شایعات، در نیمه دوم ۲۰۲۴ شاهد عرضه‌اش خواهیم بود.

Midori مطابق گفته‌های پیشین سگا تاکید کرده است هر دو بازی ریبوت هستند و ریمیک نیستند. البته نکته اینجا است که هم یک ریبوت و هم یک ریمیک از این دو مجموعه درحال‌ساخت بودند؛ اما باید ببینیم این پروژه‌ها لغو شده‌اند یا خیر. او ادامه داده است بازی Jet Set Radio داستان کاملا جدیدی را روایت خواهد کرد و شامل کاراکترهای جدید و قدیمی خواهد بود. بازی تاکسی دیوانه هم ویژگی‌های آنلاین دارد. او در توییت دیگری گفت بازی‌ها با آنریل انجین توسعه خواهد یافت.

سگا در اطلاعاتی رسمی گفته بود جت ست رادیو اثری جهان-باز است و محیط‌های Crazy Taxi هم تلفیقی از شهر و طبیعت هستند. سگا همچنین درحال‌کار روی ریبوت Golden Axe و Shinobi است. یک نسخه سه‌بعدی از شورش در شهر با نام Streets of Rage Revolution هم در راه است. همچنین طبق شایعات، سگا حداقل پنج پروژه ریبوت معرفی‌نشده هم در دست‌ ساخت دارد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده