نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۲

سازنده کرش بخشی از کارمندان خود را اخراج می‌کند | تعطیلی دفتر اصلی

طبق جدیدترین گزارش‌ها استودیو تویز فور باب گروهی از کارمندان خود را اخراج خواهد کرد.

مایکروسافت در ماه گذشته اعلام کرد حدود ۱۹۰۰ نفر از کارمندان بخش گیمینگ خود را اخراج می‌کند. این تصمیم جدید مایکروسافت کارمندان استودیوهای ایکس باکس، اکتیویژن بلیزارد و بتسدا را تحت تاثیر قرار داده است و پیامدهای آن را می‌توانیم در اخراج دسته‌ای کارمندان از استودیوهای مختلف مشاهده کنیم.

طبق جدیدترین گزارش منتشر شده توسط رسانه SF Chronicle، جزئیاتی از پرونده‌های ایالتی در کالیفرنیا نشان می‌دهند اکتیویژن بلیزارد ۸۶ کارمند را در استودیوی دفتر مرکزی نواتو اخراج می‌کند. این آدرس مربوط‌به استودیو تویز فور باب، خالق مجموعه Skylanders و سازنده بازی‌های Crash Bandicoot و Spyro the Dragon است.

در این گزارش می‌خوانیم استودیو تویز فور باب علاوه‌براینکه بخش قابل‌توجهی از کارمندان خود را از دست می‌دهد، باید دفتر مرکزی خود را تعطیل کند. با‌این‌حال جز کوردن از ویندوز سنترال گزارش داده‌ است تعطیلی دفتر اصلی این استودیو به‌معنی پایان کار آن نخواهد بود و اعضای تیم باید تا پیدا شدن یک استودیو کوچک‌تر و ارزان‌تر به‌صورت دورکار فعالیت خود را ادامه دهند.

اخراج‌های اخیر مایکروسافت سایر استودیوهای اکتیویژن را تحت تاثیر قرار داده است؛ به‌طوری‌که اسلج‌همر گیمز باید با بیش از ۷۰ کارمند خود خداحافظی کند. پیش از این گزارش‌ها ادعا کردند به‌دلیل این اخراج‌ها بازی بقامحور و معرفی نشده بلیزارد پس از ۶ سال توسعه لغو شده است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده