نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۵

استودیو سازنده Call of Duty تحت تأثیر تعدیل نیرو مایکروسافت قرار گرفت

استودیو اسلج‌همر، سازنده بازی‌های Call of Duty، همانند بسیاری از استودیوهای زیرمجموعه مایکروسافت، با اخراج کارمندها مواجه شده است.

به‌نظر می‌رسد که شرکت اکتیویژن پس از تصاحب توسط مایکروسافت روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد. اگر زومجی و اخبار مربوط‌به صنعت بازی‌های ویدیویی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که ماه گذشته مایکروسافت به‌صورت رسمی اعلام کرد که بیش از ۱۹۰۰ کارمند خود در بخش گیمینگ را اخراج خواهد کرد؛ کارمندانی که در چندین استودیو ازجمله Blizzard Entertainment و Toys for Bob مشغول به کار بودند.

اکنون یک اطلاعیه دولتی در کالیفرنیا نشان داده است که ۷۶ کارمند یکی از استودیوهای اکتویژن مستقر در فوستر سیتی از کار برکنار خواهند شد. البته به‌صورت رسمی نام این استودیو برده نشده است، اما آدرس یادشده با آدرس استودیو اسلج‌همر همخوانی دارد. یکی دیگر از دلایلی که این موضوع را تصدیق می‌کند، ادعای یکی از فعالان حوزه صنعت بازی‌های ویدیویی است. در گذشته رسانه اینسایدر گیمینگ ادعا کرد که استودیو اسلج‌همر تا یافتن دفتری کوچک‌تر به‌طور موقت تعطیل شده است و کارمندها فعلا به‌صورت دورکاری فعالیت خود را ادامه می‌دهند.

اگر از طرفدارهای مجموعه بازی‌های کال آو دیوتی باشید، احتمالا در جریان هستید که استودیو اسلج‌همر در توسعه بازی Call of Duty: Advanced Warfare، بازی Call of Duty: WW2، بازی Call of Duty: Vanguard و بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 مشارکت داشته است. حال باید منتظر ماند و دید سرانجام این استودیو چه خواهد شد و آیا روزهای تاریک استودیوهای زیرمجموعه اکتیویژن به پایان خواهد رسید یا خیر.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده