نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰

بازی Persona 3 Reload رکورد جدیدی در زمینه فروش ثبت کرد

شرکت اتلوس اعلام کرد که فروش بازی Persona 3 Reload در هفته نخست انتشار از مرز یک میلیون نسخه عبور کرده است.

شرکت سگا سال ۲۰۲۴ را با عرضه دو بازی نقش‌آفرینی ژاپنی برجسته آغاز کرد که هر دو موفقیت‌های بزرگی را برای این ناشر ژاپنی به ارمغان آوردند. در ابتدا بازی Like a Dragon: Infinite Wealth دردسترس بازیکن‌ها قرار گرفت که در جلب نظر منتقدها و در زمینه تجاری موفق ظاهر شد؛ طوری‌که در زمان عرضه بیش از یک میلیون نسخه فروش داشت. بازی Persona 3 Reload نیز پس از انتشار در هفته گذشته شروع بسیار خوبی داشته است.

بازی Persona 3 Reload تاکنون امتیاز ۸۸ را در وب‌سایت متاکریتیک کسب کرده است و فروش قابل‌توجهی نیز دارد. اتلوس با انتشار توئیت جدیدی اعلام کرد که این ریمیک تحسین‌شده در هفته نخست انتشار بیش از یک میلیون نسخه فروش داشت و سریع‌ترین فروش در میان آثار این شرکت را داشته است. این یک شروع بی‌نظیر برای بازی به‌حساب می‌آید، اما وقتی عرضه این نسخه در سرویس گیم پس را نیز در نظر بگیرید، این موفقیت چشم‌گیرتر می‌شود.

بازی Persona 3 Reload در زمان عرضه ۴۵ هزار بازیکن در استیم داشت که بزرگ‌ترین عرضه یکی از آثار شرکت اتلوس در این پلتفرم را رقم زد. این بازسازی همچنین در جایگاه دوم جدول فروش هفتگی انگلستان قرار گرفت. با اینکه شرکت Atlus می‌گوید قصد عرضه نسخه گسترش‌یافته پرسونا ۳ ریلود مشابه Persona 4 Golden یا Persona 5 Royal را ندارد، شایعه‌هایی از عرضه بسته الحاقی قابل‌توجهی برای این بازی در آینده به‌گوش می‌رسند.

بازی Persona 3 Reload درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده