نویسنده: عرفان بدری
// پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰

بازی Suicide Squad میزبان ابرشرور محبوبی می‌شود

ظاهرا مستر فریز یکی از چهار کاراکتری است که در آینده به بازی Suicide Squad: Kill the Justice League اضافه خواهند شد.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League با چهار شخصیت قابل تجربه عرضه شد. البته همان‌طور که استودیو راک‌استدی قبلا تأیید کرد، در ماه‌های آینده تعداد زیادی شخصیت به این بازی راه می‌یابند. راک‌استدی در سال اول انتشار این بازی چهار شخصیت تازه را به آن اضافه می‌کند که اولین آن‌ها جوکر خواهد بود و در ماه آینده دردسترس قرار می‌گیرد. با اینکه هویت شخصیت‌های دیگر مشخص نیست، ظاهرا یکی از آن‌ها به‌طور تصادفی فاش شده است.

یکی از کاربران انجمن ردیت اخیرا کلیپ جدیدی را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد هارلی کوئین در باس فایت برینیاک به‌خاطر یک باگ به اشتباه به این شخصیت می‌گوید: «انتظار نداشتم تو بخش ضعیف این زنجیره باشی، فریز.»

هارلی کوئین در آن‌جا به‌طور اشتباه به ویکتور فریز ملقب‌به مستر فریز اشاره می‌کند که شخصیت شرور داستان‌های بتمن است. این در  حالی است که این ابرشرور دنیای دی‌سی تاکنون هیچ نقشی در بازی Suicide Squad: Kill the Justice League نداشته است. براین‌اساس مستر فریز احتمالا یکی از شخصیت‌هایی است که در آینده در قالب یک بسته الحاقی به بازی جوخه انتحار اضافه خواهد شد؛ هرچند این مورد هنوز رسما تأیید یا تکذیب نشده است.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League هم‌اکنون ازطریق پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است. این بازی شوتر لوتر جهان-باز از نظر مالی شروع ضعیفی داشته است. این بازی نه‌تنها در جذب بازیکن‌ها در استیم موفق ظاهر نشد، بلکه فروش نسخه‌های فیزیکی آن در بریتانیا یک دوم بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy بود؛ اثری ابرقهرمانی که فروش خوبی نداشت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده