// چهار شنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۹

بازی Cities: Skylines 2 فروش بسیار خوبی را تجربه کرده است

بازی Cities: Skylines 2 باوجود مشکلات فراوان در هنگام عرضه، فروش یک میلیون نسخه‌ای داشته است.

استودیو Clossal Order درکنار شرکت Paradox Interactive با انتشار بازی Cities: Skylines 2 در اکتبر سال ۲۰۲۳ مورد انتقاد بسیاری از طرفداران قرار گرفتند. این اثر به‌دلیل مشکلات فنی فراوان، عرضه سختی را پشت سر گذاشته است. مشکلات سیتیز اسکای‌لاینز ۲ آن‌قدر زیاد بود که استودیو سازنده پیش از عرضه بازی، طی بیانیه‌ای در مورد وضعیت اجرایی آن به بازیکن‌ها هشدار داد. علاوه‌بر موارد گفته‌شده مشکلاتی مانند کمبود ویژگی‌های فنی و گیم‌پلی به عرضه موفق این شبیه‌سازی شهر‌سازی لطمه زدند.

در هرصورت، Cities: Skylines 2 باوجود مشکلات فراوان فروش خوبی را داشته است. پارادوکس اینتراکتیو طی گزارش مالی خود اعلام کرد که این اثر تا پایان سال ۲۰۲۳ بیش از یک میلیون نسخه فروخته است. این شرکت در راستای مشکلات بازی اعلام کرد که «به‌دلیل برآورده نکردن انتظارات طرفداران در مورد وضعیت اجرایی Cities: Skylines 2 و عرضه روی پلتفرم‌‌ها ناراحت است» و تاکید کرد که استودیو کلاسال اردر «سخت مشغول بهبود بخشیدن به بازی است و طی یک روند طولانی‌مدت به‌کار روی این اثر و رفع مشکلات آن ادامه خواهد داد.»

استودیو Clossal Order در نوامبر ۲۰۲۳ اعلام کرد که سرعت عرضه به‌روزرسانی‌های پس‌از عرضه بازی را کند خواهد کرد تا بتواند روی به‌روزرسانی‌های بزرگ‌تر در جهت بهبود این اثر متمرکز شود. اولین بسته‌الحاقی سیتیز اسکای‌لاینز ۲ در ماه مارس با عنوان Beach Properties Asset Pack منتشر خواهد شد.

بازی Cities: Skylines 2 هم‌اکنون روی کامپیوتر در دسترس است و نسخه‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری اس | ایکس باکس سری ایکس در فصل بهار ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده