نویسنده: عرفان بدری
// چهار شنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۲

استودیوی سازنده NBA 2K تعدادی از نیروهای خود را اخراج کرد

پس از گذشت چند ماه از اخراج تعدادی از اعضای استودیوی ویژوال کانسپتس، این توسعه‌دهنده مجددا تعدادی از کارمندان خود را اخراج کرده است.

استودیوی ویژوال کانسپتس که متعلق به شرکت 2K Games است و وظیفه توسعه دو مجموعه NBA 2K و WWE 2K را بر عهده دارد، مانند بسیاری دیگر از استودیوهای بازی‌سازی تعدادی از کارمندان خود را اخراج کرده است. طبق اطلاعاتی که در حساب لینکدین دو نفر از اعضای سابق این استودیو آمده است، ویژوال کانسپتس تعداد نامعلومی از اعضای شعبه آستین خود را اخراج کرده است.

برد بولینگ، کارگردان هنری سابق استودیوی ویژوال کانسپتس نوشت: «خونریزی در صنعت بازی ادامه دارد. امروز شعبه آستین استودیوی ویژوال کانسپتس من و گروهی از توسعه‌دهندگان بسیار بااستعداد را اخراج کرد. من طی چند سال گذشته با برخی از بهترین توسعه‌دهنده‌های بازی در این صنعت کار کرده‌ام. من در طول ۲۳ سال گذشته که در ساخت بخش‌های هنری بازی کار کرده‌ام، شاهد رکودهایی بوده‌ام، اما هیچکدام از آن‌ها شبیه این یکی نبود.»

لوگو استودیوی Visual Concepts

همچنین سیدنی اف، مهندس نرم‌افزار سابق ویژوال کانسپتس نوشت: «پس از یک سال کار عالی در شعبه آستین ویژوال کانسپتس، ناراحت‌کننده است که بگویم امروز همراه چند همکار شگفت‌انگیز دیگر از کار اخراج شده‌ام. دلم برای همه کسانی که با آن‌ها کارهای بزرگ کردم، تنگ می‌شود.» شعبه آستین استودیوی ویژوال کانسپتس که قبل از خرید توسط شرکت 2K Games، با نام هوک‌بنگ شناخته می‌شد، به‌طور معمول وظیفه پشتیبانی از مجموعه بازی‌های NBA 2K را بر عهده دارد.

در حال حاضر در دوره سخت و طافت‌فرسایی از تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی قرار داریم و طی دو سال اخیر شاهد اخراج‌های بزرگی در استودیوها و شرکت‌هایی مثل مایکروسافت، رایت گیمز، یونیتی، لاست بویز اینتراکتیو، بلک فارست گیمز، پیپل کن فلای، سی‌آی گیمز، بیهیور اینتراکتیو، گروه تاندرفال و تعداد زیادی توسعه‌دهنده دیگر بوده‌ایم. تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌ها می‌گویند که این اخراج‌ها تا سال میلادی آینده نیز ادامه خواهند داشت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده