نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۸

منتظر دنباله بازی Wo Long: Fallen Dynasty در آینده نزدیک نباشید

استودیو تیم نینجا اعلام کرد در این مقطع زمانی برنامه‌ای برای توسعه دنباله Wo Long: Fallen Dynasty ندارد.

بااینکه بازی Wo Long: Fallen Dynasty به تحسین و موفقیتی در حد سری Nioh دست نیافت اما عملکرد قابل‌قبولی برای استودیو تیم نینجا داشت. این بازی نقدهای خوبی از منتقدان دریافت کرد و تا ماه آوریل سال گذشته بیش از یک میلیون فروش داشت. همچنین در آن زمان تایید شد بازی به‌لطف عرضه روز اول روی سرویس گیم پس موفق به جذب ۳.۸ میلیون بازیکن شده است.

حالا طرفداران بازی Wo Long: Fallen Dynasty تمایل دارند در مورد احتمال توسعه دنباله این بازی جزئیاتی از استودیو تیم نینجا یا شرکت کوئی تکمو بشنوند. در پاسخ به این درخواست ماساکازو هیرایاما، کارگردان و تهیه‌کننده بازی Wo Long در مصاحبه‌ای با تاچ‌آرکید خاطرنشان کرد سازنده در‌حال‌حاضر برنامه‌ای برای توسعه دنباله این بازی اکشن نقش‌آفرینی ندارد.

هیرایاما در ادامه توضیح داد اگر فرصت مناسب پیش بیاید، دنباله بازی Wo Long را در دوره‌ای از تاریخ چین که اتفاقات نسخه اول تمام شده است و دوران پس از سقوط سلسله هان را نشان می‌دهد، می‌سازد. دورانی که هیرایاما به آن اشاره می‌کند مربوط‌به عصر سه پادشاهی (Three Kingdoms) می‌شود و به‌نظر می‌رسد این کارگردان قصد دارد وقایع آن را با سبک گیم‌پلی و روایت داستانی مشابه با Wo Long توسعه دهد.

مبارزه با باس غول‌پیکر در بازی Wo Long: Fallen Dynasty

ماساکازو هیرایاما در ادامه توضیح داد: «ما در این مرحله هیچ برنامه‌ای برای ساخت دنباله Wo Long نداریم و تمرکز ما در سال مالی ۲۰۲۳ روی ساخت بسته‌های الحاقی و به‌روزرسانی‌ها بود. بااین‌وجود من احساس می‌کنم دوره‌ای تاریخی که بعد از داستان Wo Long رخ می‌دهد، جذابیت منحصربه‌فرد خود را به‌عنوان «دوران استراتژیست‌ها» دارد و ما می‌توانیم اتفاق‌های این دوره را با سبک گیم‌پلی و روایت Wo Long به تصویر بکشیم؛ بنابراین اگر فرصت مناسبی ایجاد شود ما این چالش را می‌پذیریم.»

استودیو تیم نینجا بازی Wo Long: Fallen Dynasty را در مارس ۲۰۲۳ عرضه کرد و در ادامه سه بسته الحاقی پولی به‌نام‌های Battle of Zhongyuan، Conqueror of Jiangdong و Upheaval in Jingxiang را در اختیار بازیکن‌ها قرار داد. علاوه‌براین انواع به‌روزرسانی‌های رایگان و رویدادهای کراس‌اور با بازی‌های محبوب ازجمله Nioh 2 ،Bladepoint: Naraka و Lies of P برای بازیکن‌ها عرضه شد. علاقه‌مندان به Wo Long می‌توانند از امروز نسخه Complete بازی را که شامل تمام محتوای پس از عرضه می‌شود خریداری کنند.

تیم نینجا هم‌اکنون مشغول توسعه بازی Rise of the Ronin است تا آن را در تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۳ (۲۲ مارس ۲۰۲۴) روی پلی استیشن 5 عرضه کند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده