نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰

زمان انتشار پیس‌میکر برای مورتال کامبت ۱ اعلام شد

استودیو ندررلم با انتشار توئیت جدیدی اعلام کرد که کاراکتر پیس‌میکر چه زمانی به فهرست مبارزهای بازی Mortal Kombat 1 اضافه خواهد شد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو NetherRealm از عرضه کاراکتر Peacemaker برای دارندگان Kombat Pack 1 بازی Mortal Kombat 1 در تاریخ ۹ اسفند ۱۴۰۲ (۲۸ فوریه ۲۰۲۴) خبر داده است. نظر به اینکه دارندگان این بسته یک هفته زودتر به کاراکترهای تازه دسترسی پیدا می‌کنند، شخصیت پیس‌میکر در تاریخ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ (۶ مارس ۲۰۲۴) دردسترس گیمرهایی قرار می‌گیرد که این مبارز را به‌شکل جداگانه خریداری می‌کنند.

فصل چهارم Invasions نیز تقریبا در همان زمان آغاز می‌شود؛ بنابراین منتظر انتشار جزئیات بیشتری از هر دو آن‌ها در هفته‌های آتی باشید. به‌روزرسانی ماه فوریه پشتیبانی از قابلیت کراس-پلتفرم را نیز به بازی Mortal Kombat 1  اضافه می‌کند. جان سینا، بازیگر نقش پیس‌میکر در سریال Peacemaker و فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) وظیفه صداپیشگی این کاراکتر در بازی را برعهده دارد؛ کاراکتری که در استفاده از سلاح گرم مهارت دارد.

طرفدارها باید منتظر پخش تریلر جدیدی برای نمایش حرکات و فیتالیتی کاراکتر Peacemaker در هفته‌های آتی باشند. تاکنون آمنی-من از مجموعه Invincible (شیکت‌ناپذیر) و کوان چی به فهرست مبارزهای بازی Mortal Kombat 1 اضافه شدند؛ درحالی‌که ترمور و خاملیون نیز به‌عنوان کاراکترهای کامئو به بازی راه یافتند. کاراکترهای ارمک، تاکاهاشی تاکدا و هوملندر از سریال Boys (پسران) نیز در سال ۲۰۲۴ از راه خواهند رسید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده