نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰

مدت زمان داستان اصلی Stellar Blade اعلام شد

هیونگ تائه کیم، کارگردان Stellar Blade در گفت‌وگو با رسانه RULIWEB از مدت زمان داستان اصلی بازی رونمایی کرد.

از زمان نمایش Stellar Blade در رویداد State of Play جزئیات زیادی از بازی منتشر شده است. مدتی پیش هیونگ تائه کیم تأیید کرد که این بازی تجربه‌ای نیمه جهان-باز ارائه می‌دهد و بازیکن‌ها می‌توانند با کاوش در مناطقی نظیر Wasteland و Great Desert چیزهای جدیدی را کشف کنند. این کارگردان اخیرا از بازی NieR: Automata به‌عنوان نیروی محرکه اصلی استلر بلید یاد کرد و ظاهرا این موضوع در مدت زمان بازی نیز نمود پیدا کرده است.

هیونگ تائه کیم در گفت‌وگو با رسانه RULIWEB اعلام کرد که تکمیل داستان اصلی بازی Stellar Blade حدود ۲۵ ساعت طول خواهد کشید. کسانی که می‌خواهند تمام محتواهای این بازی اکشن ماجراجویی مورد انتظار را تجربه کنند، می‌توانند انتظار ۳۰ تا ۵۰ ساعت گیم‌پلی را داشته باشند. کارگردان استلر بلید در بخش دیگری از اظهاراتش تأیید کرد که تأخیر بازی به‌خاطر مشکلاتی نیست که توسط شرکت سونی کشف شد، بلکه به‌خاطر فرآیند بهینه‌سازی است.

هیونگ تائه کیم در این‌باره توضیح داد: «بازی Stellar Blade به‌خاطر مشکلات مکشوف در فرآیند بازبینی با تأخیری کوتاه مواجه نشد، بلکه علت این امر فرآیند بهینه‌سازی است. انتظار می‌رود که مدت زمان داستان اصلی بازی استلر بلید حدود ۲۵ ساعت باشد؛ درحالی‌که برای تجربه تمام محتواهای بازی به ۳۰ تا ۵۰ ساعت زمان نیاز خواید داشت.»

بازی Stellar Blade در تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۲۶ آوریل ۲۰۲۴) با قیمت ۷۰ دلار برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد و نسخه دیلاکس ۸۰ دلار قیمت خواهد داشت. در این بازی به‌عنوان ایو، یکی از اعضای جوخه هوابرد با نایتیباس می‌جنگید؛ هیولایی که به دستور یک نژاد ترکیبی از آلفا و الدر مأموریت دارد تا به پایگاه‌های بشریت حمله و انسان‌های باقی‌مانده را نابود کند. در این بازی ارتقاهایی برای دستیابی و لباس‌هایی برای کشف وجود دارد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده