نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۸

بازی Marvel’s Spider-Man 2 به‌زودی میزبان ویژگی‌های جدیدی می‌شود

سازنده Marvel’s Spider-Man 2 تاکید کرد توسعه حالت نیو گیم پلاس این بازی همچنان ادامه دارد.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 سال گذشته توانست در میان دیگر بازی‌های انحصاری کنسول پلی استیشن 5 بدرخشد. آمار فروش رسمی این بازی تا اکتبر ۲۰۲۳ به پنج میلیون واحد رسید و اطلاعات فاش شده از هک گسترده اینسامنیاک گیمز به فروش ۶.۱ میلیون واحدی تا اواسط نوامبر گذشته اشاره داشتند. بازی Marvel’s Spider-Man 2 رکورد سریع‌ترین فروش در میان آی‌پی‌های انحصاری پلی استیشن را به نام خود ثبت کرد و حال گزارش‌ها ادعا دارند اینسامنیاک گیمز در حال توسعه ویژگی‌ها و محتوای جدیدی برای بازیکن‌های آن است.

یکی از ویژگی‌هایی که رسما توسط سازنده تایید شد، حالت نیو گیم پلاس است. اینسامنیاک گیمز در ابتدا برنامه داشت نیو گیم پلاس را در اوایل سال ۲۰۲۴ به بازی Marvel’s Spider-Man 2 اضافه کند اما درنهایت تاریخ عرضه آن را برای تست و بررسی بیشتر به تعویق انداخت. از آن‌ زمان تاکنون جزئیات جدیدی از این حالت موردانتظار پخش نشده بود تا اینکه استودیو سازنده در حساب توییتر خود تایید کرد همچنان روی این حالت کار می‌کند و مشتاق است به‌زودی جزئیات بیشتری از آن را با طرفداران به اشتراک گذارد.

از دیگر ویژگی‌های جدیدی که انتظار می‌رود در آینده به بازی Marvel’s Spider-Man 2 اضافه شوند می‌توان به توضیحات صوتی، امکان تجربه مجدد مأموریت‌ها، گزینه تغییر رنگ بافت سیمبیوت و انتخاب زمان شبانه‌روز اشاره کرد. این بازی هم‌اکنون روی پلی استیشن 5 در دسترس قرار دارد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده