// سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۰

بازی Silent Hill The Short Message توجه گیمرهای زیادی را جلب کرده است

شرکت کونامی اعلام کرد که بازی Silent Hill: The Short Message بیش از یک میلیون دانلود داشته است.

شرکت کونامی اعلام کرد که بازی ترسناک Silent Hill: The Short Message  از زمان عرضه بیش از یک میلیون دانلود داشته است. این بازی کمتر از یک هفته پیش به‌شکل رایگان برای پلی استیشن 5 عرضه شد.

یک میلیون دانلود بازی Silent Hill: The Short Message

بازی Silent Hill The Short Message در جریان مراسم State of Play پلی استیشن در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ (۳۱ ژانویه ۲۰۲۴) معرفی شد و همان روز به‌صورت رایگان دردسترس بازیکن‌ها قرار گرفت. در همین مراسم تریلر جدیدی از نسخه ریمیک بازی Silent Hill 2 به اشتراک گذاشته شد؛ هرچند هنوز تاریخ عرضه آن مشخص نیست.

بازی Silent Hill: The Short Message در شهر کتنشتات واقع در آلمان جریان دارد که دچار رکود اقتصادی شده است. این بازی داستان نوجوانی رنج‌دیده با نام آنتیا را روایت می‌کند که پیام‌های عجیبی از طرف مایا دریافت می‌کند؛ دوستی که قبل از وقایع بازی خودکشی کرده بود. این اثر توسط استودیو HexaDrive توسعه یافته است و آکیرا یامائوکا، آهنگساز افسانه‌ای مجموعه هم در ساخت موسیقی‌های آن نقش داشته است.

مدت زیادی بود که شایعه‌هایی پیرامون انتشار بازی Silent Hill: The Short Message به گوش می‌رسید؛ اثری که در ۱۸ ماه گذشته بارها رده‌بندی سنی شده است.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده