نویسنده: عرفان بدری
// سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۰

سیستم مبارزات بازی Avowed کارآمدتر خواهد شد

کری پاتل، کارگردان Avowed اخیرا درباره این بازی مورد انتظار صحبت کرد و جزئیات جدیدی از آن را با طرفدارها به اشتراک گذاشت.

بازی Avowed استودیو آبسیدین اینترتینمنت، توسعه‌دهنده آثار مطرحی چون بازی Fallout: New Vegas و بازی The Outer Worlds جزو بازی‌های مورد انتظار سال ۲۰۲۴ به‌حساب می‌آید. کری پاتل، کارگردان این بازی در آخرین قسمت از پادکست Dropped Frames به میزبانی itmeJP و CohhCarnage حضور پیدا کرد و درباره این اثر اکشن نقش‌آفرینی اول-شخص صحبت کرد.

کری پاتل تأیید کرد که استودیو آبسیدین اینترتینمنت نه‌تنها از بازخوردهای مخاطبان نسبت‌به مبارزات به‌نمایش درآمده بازی در رویداد Developer Direct آگاه است، بلکه تیم آن‌ها از قبل برنامه‌ریزی کرده بودند که آن را بهتر کنند تا تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد. او در این رابطه گفت: «ما هر روز اطلاعات بیشتر و بیشتری به اشتراک می‌گذاریم، اما واضح است که همه این موارد در حالی منتشر می‌شوند که بازی هنوز در حال پیشرفت است. یکی از موارد دلگرم‌کننده این است که طرفدارها درباره مواردی مثل حس وارد ساختن ضربه‌ها و تأثیر آن هنگام حمله به دشمن صحبت می‌کنند که ما با جدیت روی آن‌ها کار می‌کنیم.»

این کارگردان اعلام کرد که نمایش پیشین بازی مربوط‌به چند هفته پیش است؛ بنابراین از طرفدارها می‌خواهد تا به استودیو آبسیدین اعتماد کنند؛ زیرا حتی زمانی‌که تریلر جدید بازی Avowed منتشر شد، بسیازی از موارد بهبود پیدا کرده بودند. کری پاتل در ادامه تأیید کرد که انتخاب‌های پیش‌زمینه‌ای که در حین خلق شخصیت بازی انجام می‌شود، روی گزینه‌های انتخاب دیالوگ بازی تأثیر می‌گذارند.

کارگردان Avowed در این‌باره گفت: «از همان ابتدا می‌توانید در مورد شخصیت خود تصمیم‌هایی بگیرید که در زمینه کارکردی و نقش‌آفرینی تأثیر خواهند داشت. همان‌طور که احتمالا با تماشای تریلر قبلی متوجه شده باشید، زمانی‌که بازیکن در نزدیکی پایان مأموریت با Nauki صحبت می‌کند، گزینه‌ای با یک نماد خاص در کنارش وجود دارد که به‌خاطر انتخاب‌های پیش‌زمینه‌ای قابل انتخاب نیست.

نظر به اینکه بازیکن پیشینه خاصی را برای خلق شخصیت خود انتخاب کرده است، فرض بر این است که او استعداد، تجربه و موارد خاص دیگری دارد که به او اجازه می‌دهند همان لحظه درباره آنچه که می‌گویند صحبت کند. بازیکن‌های Pillars of Eternity متوجه خواهند شد که گزینه‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید در ساخت شخصیت انتخاب کنید و منجربه مواجهه با موقعیت‌های متفاوتی می‌شوند.»

مبارزه با تبر و جادو در بازی Avowed

کری پاتل همچنین اطلاعات بیشتری از این بازی به اشتراک گذاشت که شما در ادامه می‌توانید خلاصه‌ای از موارد مهم آن را مشاهده کنید:

  • هیچ مینی-گیمی در بازی Avowed وجود ندارد.
  • این بازی دارای چرخه روز و شب است، اما این مورد تأثیری روی گیم‌پلی نخواهد داشت.
  • هیچ وسیله نقلیه‌ای در بازی وجود ندارد؛ هرچند برخی از زره‌ها احتمالا بر سرعت حرکت تأثیر می‌گذارند و برخی توانایی‌های حرکتی مانند یورش در بازی وجود خواهند داشت.
  • سحر و جادو تنها به عصا محدود نخواهد شد؛ چراکه جادونامه‌ها نیز دردسترس خواهند بود.
  • نظر به اینکه درخت‌های مهارت شامل کلاس‌بندی نمی‌شوند، می‌توان در یک دسته اصلی متخصص شد.
  • کاراکترهای همراه نیز در بازی Avowed درخت‌های مهارت خواهند داشت، اما به شکل محدودتر.
  • یک سیستم برای ارتقای سلاح در بازی وجود دارد.
  • این بازی از نظر مقیاس مشابه The Outer Worlds خواهد بود.

بازی Avowed در پاییز ۲۰۲۴ برای کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد. ظاهرا مایکروسافت قصد دارد تا تعدادی از بازی‌های انحصاری خود مثل Starfield و Indiana Jones and the Great Circle را برای پلی استیشن 5 منتشر کند؛ بنابراین احتمال عرضه بازی Avowed روی کنسول پلی استیشن 5 نیز  وجود دارد. استودیو آبسیدین اینترتینمنت درکنار این بازی روی The Outer Worlds 2 کار می‌کند.


منبع WccfTech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده