نویسنده: عرفان بدری
// سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰

ایکس باکس هفته آینده از برنامه‌های آتی خود رونمایی می‌کند

فیل اسپنسر تأیید کرد که در هفته آینده یک رویداد برای ارائه جزئیات جدیدی از برنامه‌های آتی ایکس باکس برگزار می‌شود.

پس از انتشار شایعه‌هایی مبنی‌بر عرضه آثار انحصاری ایکس باکس مثل بازی Starfield، بازی Sea of Thieves، بازی Hi-Fi Rush و بازی Indiana Jones and the Great Circle برای پلتفرم‌های تازه مثل پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ، حالا فیل اسپنسر، مدیرعامل بخش گیمینگ مایکروسافت تأیید کرده است که هفته آینده رویداد جدیدی برای ارائه جزئیات بیشتر از برنامه‌های آتی ایکس باکس برگزار خواهد شد.

فیل اسپنسر با انتشار بیانیه جدیدی در شبکه اجتماعی ایکس اظهار داشت: «ما گوش می‌دهیم و اظهارات شما را می‌شنویم. ما در حال برنامه‌ریزی یک رویداد با تمرکز بر کسب‌وکار برای هفته آینده هستیم که در آن مشتاقانه منتظیم تا جزئیات بیشتری از چشم‌انداز خود برای آینده ایکس باکس را به اشتراک بگذاریم. گوش به زنگ باشید.»

مدتی پیش شایعه شده بود که مایکروسافت می‌خواهد از برنامه انتشار بازی‌های انحصاری خود برای پلتفرم‌های جدید تا قبل از پایان سالی مالی جاری (پایان ماه فوریه) رونمایی کند. همچنین شایعه‌هایی مبنی‌بر عرضه بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 برای پلی استیشن 5 به گوش می‌رسند. بازی هل‌بلید ۲ در تاریخ ۱ خرداد ۱۴۰۳ (۲۱ می ۲۰۲۴) برای کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد.

علاوه‌براین گفته می‌شود که مایکروسافت در حال بررسی انتشار مجموعه بازی‌های Gears of War روی پلی استیشن 5 است. این احتمال وجود دارد که بازی Gears of War Remastered Collection دردسترس کاربران PS5 نیز قرار بگیرد؛ اثری که ار مدت‌ها پیش شایعه‌هایی از ساختش به گوش می‌رسد. 

در گزارش دیگری آمده است که مایکروسافت برای عرضه بازی Microsoft Flight Simulator 2024 و بازی احتمالی DOOM: Yero Zero استودیوی id Software برای پلی استیشن 5 برنامه دارد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده