نویسنده: عرفان بدری
// دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۸

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 شاید برای پلی استیشن 5 منتشر شود

طبق شایعه جدید منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد دارد بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 را برای پلی استیشن 5 منتشر کند.

به‌دنبال انتشار شایعاتی مبنی‌بر احتمال عرضه بازی Starfield و بازی Indiana Jones and the Great Circle برای پلی استیشن 5، حالا شایعه شده است که احتمال دارد بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 نیز روی PS5 عرضه شود. این خبر توسط نیک بیکر، یکی از بنیانگذاران رسانه XboxEra در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده است. بیکر گفت که این برنامه با بازی Starfield به پایان می‌رسند و احتمالا شاهد عرضه Hellblade 2 روی پلی استیشن 5 نیز خواهیم بود.

این گزارش‌ها به‌دنبال شایعه‌هایی منتشر شده‌اند که ادعا داشتند مایکروسافت می‌خواهد بازی Sea of Thieves و بازی Hi-Fi Rush را برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ منتشر کند. طبق گزارش‌ها، مایکروسافت در حال تجدید نظر در استراتژی چند پلتفرمی خود برای بازی‌های انحصاری است و تا قبل از پایان سال مالی جاری، اعلامیه‌ای در این رابطه منتشر خواهد کرد.

شروع ماجراجویی سنوئا در بازی Senua’s Saga: Hellblade 2

جالب اینجا است که وقتی از نیک بیکر درباره احتمال لغو شدن این برنامه‌ها سؤال شد، او در جواب گفت که این احتمال وجود دارد که مایکروسافت به‌طور کامل این برنامه جدید را دنبال نکند، بنابراین ممکن است بعضی از بازی‌هایی که گزارش شده برای پلی استیشن 5 منتشر می‌شوند، به این پلتفرم راه پیدا نکنند. این اولین باری نیست که بازی‌های انحصاری ایکس باکس برای پلتفرم‌های دیگری منتشر می‌شوند، پیش از این بازی Ori and the Blind Forest و بازی Ori and the Will of the Wisps برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شده بودند.

همچنین بازی Cuphead علاوه‌بر نینتندو سوییچ، برای پلی استیشن 4 هم عرضه شده بود، البته که باید توجه داشت این آثار توسط استودیوهای مستقل توسعه پیدا کرده بودند. استودیوهایی مثل بتسدا، تانگو گیم‌ورکس و نینجا تئوری جزو استودیوهای خود مایکروسافت هستند، بنابراین در حال حاضر باید منتظر اعلام رسمی مایکروسافت بمانیم تا ببینیم این شایعه‌ها چقدر حقیقت دارند.

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۴ (۱ خرداد ۱۴۰۳) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده