نویسنده: عرفان بدری
// دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰

استارفیلد احتمالا برای پلی استیشن 5 عرضه می‌شود

بازی Starfield پس از عرضه بسته الحاقی Shattered Space احتمالا برای کنسول پلی استیشن 5 نیز منتشر خواهد شد.

ظاهرا مایکروسافت به‌دنبال اتخاذ استراتژی انتشار چندپلتفرمی برای بازی‌های انحصاری خود است. گزارش‌ها می‌گویند که مایکروسافت برنامه دارد تا به‌زودی بازی‌هایی مثل Hi-Fi Rush و Sea of Thieves را برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ منتشر کند. بااین‌حال اکنون به‌نظر می‌رسد که برنامه مایکروسافت به عرضه این آثار محدود نمی‌شود و حتی بازی‌های بزرگ‌تر این شرکت نیز راهی پلتفرم‌های جدیدی خواهند شد.

رسانه XboxEra در گزارش جدیدی ادعا کرد که بازی تحسین‌شده Starfield شرکت بتسدا که در ماه سپتامبر ۲۰۲۳ برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر شد، پس از عرضه بسته الحاقی Shattered Space در سال جاری دردسترس دارندگان کنسول پلی استیشن 5 نیز قرار می‌گیرد. این موضوع توسط یکی دیگر از منابع خبری با نام NateTheHate نیز تآیید شده است.

این اینسایدر سرشناس در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «این گزارش دقیق است. Starfield به پلی استیشن می‌آید. همان‌طور که در گزارش آمده است، نسخه پلی استیشن 5 پس از انتشار بسته الحاقی روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر روانه بازار خواهد شد.»

این گزارش ادعا می‌کند که اگرچه برخی از افراد در تیم رهبری ایکس باکس از این تغییر استراتژی مایکروسافت خوشحال نیستند، این استدلال که آوردن بازی‌های انحصاری به پلتفرم‌های رقیب می‌تواند سود زیادی به همراه داشته باشد، به‌وضوح از حمایت داخلی کافی برخوردار است. ظاهرا بازی Indiana Jones and the Great Circle نیز مدتی پس از انتشار نسخه ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر راهی پلی استیشن 5 خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده