نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

فرزند بازیگر The Last of Us 2 به مرگ تهدید شده بود

لورا بیلی، بازیگر نقش ابی در بازی The Last of Us Part 2 اعلام کرد که فرزند خردسالش به مرگ تهدید شده بود.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که لورا بیلی، بازیگر The Last of Us Part 2 از دریافت انواع پیام‌های آزاردهنده ازجمله تهدید به مرگ پسر کوچکش از سوی طرفدارهای افراطی به‌خاطر ایفای نقش ابی سخن گفته است.

هشدار اسپویل: ادامه این مطلب داستان بازی The Last of Us Part 2 را فاش می‌کند.

.

.

جوئل مشغول نواختن گیتار در بازی The Last of Us Part 2

لورا بیلی در مستند اخیرا انتشاریافته Grounded 2 توضیح داد وضعیت به‌قدری نگران‌کننده شد که تهدیدها باید به پلیس ارسال می‌شد تا اطمینان حاصل شود هیچ‌یک از این طرفدارهای افراطی در نزدیکی محل زندگی قرار ندارند.

لورا بیلی گفت: «بدترین‌شان یعنی پیام‌های تهدید به مرگ واقعا خشونت‌آمیز به پلیس گزارش شدند تا اطمینان حاصل شود که توسط افرادی فرستاده نشده باشد که در نزدیکی ما زندگی می‌کنند. آن‌ها حتی پسرم را تهدید می‌کردند که در همان دوران به دنیا آمده بود و این واقعا سخت بود. این بیش از هر چیزی به من آموخت که فاصله خود را حفظ کنم.»

اکثر تهدیدها به این دلیل بود که ابی، کاراکتر جدید بازی The Last of Us Part 2 در همان ساعات اولیه جول، قهرمان نسخه اول را می‌کشد. این نه‌تنها یک پیچش داستانی تکان‌دهنده بود، بلکه در ماه‌های پیش از عرضه  لست آو آس پارت ۲ با افشای گسترده ویدیوهای اولیه بازی فاش شد که واکنش‌های متفاوتی از سوی طرفدارها را به‌دنبال داشت.

نیل دراکمن، مدیر نوآوری استودیو ناتی داگ در مستند Grounded 2 تأیید کرد که طرح و ایده اولیه سومین نسخه بازی The Last of Us را در سر دارد و فکر می‌کند که یک فصل دیگر در داستان مجموعه وجود خواهد داشت.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده