نویسنده: عرفان بدری
// دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۵

منتظر بازگشت مس میکلسن در Death Stranding 2 نباشید

هیدئو کوجیما تأیید کرد که شخصیت کلیفورد با بازی مس میکلسن در بازی Death Stranding 2: On the Beach حضور نخواهد داشت.

هیدئو کوجیما عاشق انتخاب ستاره‌های بزرگ برای نقش‌های اصلی بازی‌های خود است و تاکنون هیچ‌کدام از آثارش به اندازه Death Stranding هنرپیشه‌های مطرح نداشته است. در بازی مورد انتظار Death Stranding 2: On the Beach شاهد همکاری کوجیما با افرادی چون ال فانینگ، کوتسونا شیئوری، جرج میلر، نورمن ریدس و لئا سیدو خواهیم بود. درحالی‌که هنوز بازگشت نورمن ریدس، لئا سیدو و تروی بیکر از نسخه اول در این دنباله تأیید شده است، اما یکی از بازیگرهای اصلی Death Stranding 1 قرار نیست برای دنباله آن بازگردد.

هیدئو کوجیما اخیرا در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس رسما تأیید کرد که مس میکلسن برای ایفای دوباره نقش کلیف در بازی دث استرندینگ ۲ باز نخواهد گشت که این موضوع به‌خاطر پایان‌بندی نسخه اول و اتفاقی است که برای او می‌افتد. خالق متال گیر در این‌باره نوشت: «ما پیام‌های مشتاقانه زیادی از شما دریافت کردیم که می‌گفتند: «می‌خواهم کلیف را در DS2 ببینم!» بااین‌حال مس در Death Stranding 2: On the Beach حضور ندارد.»

هیدئو کوجیما در ادامه توضیح داد که اگرچه تصمیمش برای عدم بازگشت مس میکلسن برای برخی ناامیدکننده خواهد بود، غیبت او به دلایل داستانی است و اگر بازی اول را تمام کرده باشید، به‌راحتی این موضوع را درک خواهید کرد.

کوجیما در این رابطه نوشت: «اگر DS1 را تا انتها بازی کرده باشید، متوجه خواهید شد کلیف شخصیتی است که در دث استرندینگ نقش بسیار مهم و ویژه‌ای را ایفا کرد. مس این موضوع را فهمید و به زیبایی نقش خود را ایفا کرد. کلیف با بازی مس برای همیشه در داستان Death Stranding و خاطرات شما باقی خواهد ماند. به این دلیل است که ما به شخصیت کلیف اهمیت می‌دهیم و او در DS2 ظاهر نخواهد شد. لطفا این موضوع را درک کنید.»

دنباله بازی Death Stranding ترکیبی عجیب‌وغریب از شخصیت‌های جدید و قدیمی خواهد بود. این بازی عروسک زنده‌ای را به‌عنوان یکی از همراهان شخصیت اصلی بازی خواهد داشت که با نرخ فریم پایین‌تری از بازی حرکت می‌کند و تاکنون قلب طرفدارها را تسخیر کرده است. هیدئو کوجیما گفته است که هنوز چند شخصیت دیگر نیز در این بازی حضور دارند که از آن‌ها رونمایی نشده است.

بازی Death Stranding 2: On the Beach در سال ۲۰۲۵ به‌شکل انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده