نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۴

نقدهای بازی Final Fantasy 7 Rebirth چه زمانی منتشر می‌شود؟

به‌تازگی تاریخ انتشار نقدها و نمرات بازی Final Fantasy 7 Rebirth مشخص و اعلام شده است.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth کمتر از یک ماه دیگر عرضه می‌شود و با نزدیک‌تر شدن به تاریخ انتشار آن، تمایل طرفداران برای دریافت جزئیات بیشتر افزایش می‌یابد. بااینکه شرکت سونی قرار است رویداد State of Play اختصاصی این بازی را در تاریخ ۱۷ بهمن (۶ فوریه) برگزار کند تا جزئیات بیشتری را در اختیار هواداران قرار دهد، اما گزارش‌های مختلفی در مورد این بازی پخش می‌شوند که به اطلاعات مهمی اشاره دارند.

اخیرا تام هندرسون، روزنامه‌نگار رسانه اینسایدر گیمینگ در گزارش جدید خود اعلامکرده است هم‌اکنون منتقدان مشغول تجربه بازی Final Fantasy 7 Rebirth هستند و نقدهای خود را یک هفته قبل‌ از عرضه بازی در تاریخ ۳ اسفند (۲۲ فوریه) منتشر خواهند کرد. فاصله قرار گرفتن بازی در اختیار منتقدان تا روز عرضه آن نشان می‌دهد شرکت اسکوئر انیکس نسبت‌ به کسب نمرات موفق و پیش‌فروش قدرتمند بازی اطمینان دارد.

در‌همین‌حال گزارشی دیگر ادعا دارد دموی بازی Final Fantasy 7 Rebirth قرار است در رویداد State of Play آینده معرفی شود؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که طرفداران بتوانند بخش‌هایی از بازی را زودتر از زمان عرضه تجربه کنند. بازی Final Fantasy 7 Rebirth در تاریخ ۱۰ اسفند (۲۹ فوریه) روی پلی استیشن 5 عرضه می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده