// شنبه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۹

تریلر جدید Banishers: Ghosts of New Eden مبارزات و تاثیر انتخابات را نمایش می‌دهد

استودیو دونت‌ناد با انتشار تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Banishers: Ghosts of New Eden مبارزات، عواقب تصمیمات و ویژگی‌های متفاوت هر شخصیت را به‌نمایش گذاشت.

درحالی‌که بازی Banishers: Ghosts of New Eden‌ تا دو هفته دیگر عرضه می‌شود، استودیو دونت‌ناد در حال گسترش تبلیغات این بازی اکشن نقش‌آفرینی است. در تریلر جدید این بازی جزئیاتی از بخش‌های مختلف بازی و شخصیت‌های اصلی آن نمایش داده می‌شود.

بازیکن‌ها در نقش دو شخصیت‌ اصلی بازی به‌نام‌های Red و Antea که عضو گروه Banishers هستند پا به دنیای New Eden در آمریکای شمالی سال ۱۶۹۵ می‌گذارند. درحالی‌‌که اعضای این فرقه موظف هستند از انسان‌‌ها در مقابل ارواح محافظت و به‌گذر کردن آن‌ها کمک کنند، مسئله‌ی عمیق‌تری گریبان‌گیر دو شخصیت اصلی داستان می‌شود؛ زمانی‌که آنتیا تبدیل به روح می‌شود، رد باید تصمیم بگیرد که با برداشتن روح دیگران او را زنده کند و عهد خود را بشکند یا با کمک کردن به روح آنتیا موجب عروج او شود.

بازیکن‌ها در جریان مبارزات می‌توانند کنترل هر دو شخصیت را به‌دست بگیرند. رد روی تفنگ، شمشیر و مهارت‌های بنیشر خود متکی است و آنتیا از حملات ماورایی استفاده می‌‌کند. ارتقا دادن هر شخصیت ویژگی‌های جدیدی را به‌ آن‌ها اضافه می‌‌کند و برای مثال موجب افزایش میزان آسیب حملات در هنگام تغییر شخصیت‌ها می‌شود. همچنین آنتیا می‌تواند با استفاده از Veil در جهان گشت‌وگذار کند و مسیر‌های جدیدی را به‌واسطه قابلیت‌هایش باز کند.

بازی Banishers: Ghosts of New Eden در تاریخ ۲۴ بهمن (۱۳ فوریه) در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قرار خواهد گرفت.

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده