نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۳

تاریخ شروع فصل نهم بازی اورواچ 2 اعلام شد

شرکت بلیزارد تاریخ‌ پخش تریلر رونمایی و روز عرضه فصل نهم بازی اورواچ 2 را تعیین کرد.

بلیزارد در جدیدترین اعلامیه خود تایید کرد فصل نهم بازی اورواچ 2 با عنوان Champions در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ (۱۳ فوریه ۲۰۲۴) شروع خواهد شد. علاوه‌براین بلیزارد تریلر رونمایی از این فصل را در روز ۱۸ بهمن (۷ فوریه) نمایش می‌دهد که به‌‌نظر می‌رسد روی تغییرات Competitive Play تمرکز خواهد داشت.

بازیکن‌های اورواچ 2 می‌توانند انتظار تغییرات زیادی در فصل نهم داشته باشند که ازجمله آن‌ها می‌توان به اضافه شدن نسخه‌ای خاص از قدرت‌های غیرتهاجمی کلاس ساپورت برای کلاس‌های تانک و دمیج اشاره کرد. این ویژگی به قهرمانان دو کلاس ذکر شده اجازه می‌دهد سلامتی خود را با سرعت کندتری بازیابی کنند. این تغییر می‌تواند انگیزه‌ای برای رقابت‌های متمرکز بر توانایی‌های انفرادی باشد و همزمان الزام برای انتخاب قهرمانی از کلاس ساپورت را کاهش دهد.

بازی اورواچ 2 هم‌اکنون روی پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد. این بازی اخیرا رکورد ۵۰ میلیون بازیکن را به ثبت رساند. بلیزارد محتوای تازه‌ای ازجمله حالت PvP جدید به نام Clash را برای اضافه کردن به بازی در سال جاری تدارک دیده است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده