نویسنده: عرفان بدری
// شنبه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰

نسخه کامپیوتر Bloodborne در دست ساخت بود

گویا نسخه کامپیوتر و پلی استیشن 5 بازی Bloodborne چند سال پیش در دست تولید بود، اما احتمالا توسعه آن متوقف شده است.

از سال‌ها پیش گزارش‌های مختلفی درباره نسخه دوم Bloodborne و نسخه ریمستر/ریمیک بازی منتشر می‌شوند. این بازی تحسین‌شده استودیو فرام‌سافتور در سال ۲۰۱۵ به‌طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد و از آن به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های نسل گذشته یاد می‌شود. نظر به اینکه سونی در نسل ۹ تصمیم به بازسازی Demon's Souls گرفت، طرفدارها انتظار عرضه ریمستر یا ریمیک بلادبورن برای پلی استیشن 5 و حتی کامپیوتر را داشتند.

عمران خان ادعا می‌کند که نسخه پی‌سی و PS5 بلادبورن زمانی در دست توسعه بود

به‌تازگی یکی از کاربرهای انجمن ResetEra ادعا کرد که نسخه کامیپوتر بازی Dreams تا مدتی پیش در دست ساخته بوده است، اما توسعه‌دهنده‌ها به دلایلی نامعلوم این پروژه را لغو کردند. عمران خان، خبرنگار سابق رسانه‌های معتبری مثل گیم اینفورمر و فن‌بایت در بخش نظرهای این پست اعلام کرد که در یک مقطع زمانی نسخه کامپیوتر و پلی استیشن 5 بازی Bloodborne نیز در حال توسعه بوده است.

مدتی پیش دیوید جفی، خالق God of War هم اعلام کرد که سال گذشته یک ریمستر از بازی Bloodborne مراحل ساخت را  پشت سر می‌گذاشت. عمران خان می‌گوید که در این چند سال اطلاعات بیشتری از نسخه کامپیوتر و پلی استیشن 5 بازی بلادبورن به‌دست نیاورده است؛ بنابراین احتمال لغو این پروژه وجود دارد.

مدتی پیش اسنادی از اینسامنیاک گیمز  لو رفتند که نشان از فروش بیش ار ۷/۶ میلیون نسخه از بازی Bloodborne داشتند. ظاهرا این بازی از نظر تجاری انتظارات سونی را برآورده نکرده است؛ بنابراین به ساخت ریمستر یا دنباله بازی چراغ سبز نشان نداده است. بااین‌حال استودیو فرام‌سافتور در چند سال اخیر به‌لطف بازی‌هایی مثل Elden Ring شهرت بیشتری پیدا کرده است؛، بنابراین عرضه یک ریمستر از ساخته‌های قبلی این استودیو می‌تواند مورد توجه قرار بگیرد.

سونی مدتی پیش از نسخه پلی استیشن 5 و کامپیوتر بازی Until Dawm رونمایی کرد، این ساخته استودیو سوپرمسیو گیمز در سال ۲۰۱۵ به‌شکل انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شده بود. شایعه‌هایی از عرضه نسخه ریمستر بازی  Horizon Zero Dawn برای پلی استیشن 5 در آینده نزدیک نیز شنیده می‌شوند. 


منبع Tech4Gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده