نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۰

استودیو سازنده Until Dawn با بنیان‌گذاران خود خداحافظی کرد

سوپرمسیو گیمز، سازنده بازی‌های Until Dawn و The Quarry از جدایی بنیان‌گذاران استودیو پس از ۱۵ سال فعالیت خبر داد. 

در جریان جدیدترین اخبار مطلع شدیم که استودیو سوپرمسیو گیمز، سازنده بازی‌های ترسناک روایت‌محور Until Dawn و The Quarry، جدایی پیت و جو ساموئلز را تأیید کرده است. این دو بنیان‌گذار سوپرمسیو گیمز حدود ۱۵ سال مشغول توسعه پروژه‌های مختلف بوده‌اند و حال استودیو با انتشار یک بیانیه با آن‌ها خداحافظی کرده است.

استودیو Supermassive Games گفت: «ما پس از ۱۵ سال شگفت‌انگیز با بنیان‌گذاران خود خداحافظی می‌کنیم. پیت و جو، از شما برای خلق بازی‌هایی با داستان‌های فوق‌العاده تشکر می‌کنیم و به این مسیر ادامه خواهیم داد. میراث شما در سوپرمسیو گیمز زنده خواهد ماند. همه ما برای شما در مراحل بعدی زندگی آرزوی موفقیت داریم.»

پیت ساموئلز در ادامه به دلایل خود برای ترک سوپرمسیو گیمز اشاره کرد و گفت که این تصمیم به‌دلیل موضوع سلامتی اتخاذ شده است. ساموئلز دراین‌باره توضیح داد: «بعد از گذشت بیش از ۱۵ سال کار به‌عنوان مدیرعامل سوپرمسیو گیمز، تصمیم بسیار دشواری برای کناره‌گیری از این مسئولیت گرفتم و می‌خواهم شغل خود را ترک کنم. تصمیم من کاملا به موضوع سلامتی مربوط می‌شود و آن را به‌سادگی نگرفتم.

من به تمام آنچه که همراه جو ساموئلز در سال‌های حضور در سوپرمسیو گیمز ساختیم و برای تیم تحسین و دستاوردهای شگفت‌انگیز کسب کردیم، افتخار می‌کنم و همیشه مفتخر خواهم بود. در مورد آینده استودیو تحت رهبری فردی بااستعداد هیجان‌زده هستم. رابرت هریسون سوپرمسیو گیمز را در مراحل بعدی ماجراجویی فوق‌العاده‌اش راهنمایی می‌کند.»

شرکت سونی در رویداد اخیر خود تأیید کرد که ریمستر بازی ترسناک Until Dawn را در سال جاری برای کامپیوتر و پلی استیشن 5 عرضه خواهد کرد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده