نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۵

بسته الحاقی Elden Ring در مراحل پایانی ساخت است

به‌روزرسانی صفحه استیم Elden Ring نشان می‌دهد که بسته الحاقی Shadow of the Edrtree در فاز نهایی کنترل کیفیت قرار دارد.

تقریبا یک سال از معرفی بسته الحاقی Shadow of the Edrtree بازی Elden Ring می‌گذرد و در این مدت اشتیاق طرفدارها برای دریافت جزئیات بیشتر روز‌به‌روز افزایش یافته است. استودیو فرام‌سافتور تاکنون جزئیاتی از محتوا یا تاریخ عرضه این بسته الحاقی را منتشر نکرده است و فقط هرچند وقت یک‌بار شایعه‌هایی از آن به گوش می‌رسد. 

به‌روزرسانی‌های اخیر صفحه استیم بسته الحاقی Shadow of the Edrtree نشان می‌دهند که فرام‌سافتور و بندای نامکو خود را برای شروع تبلیغ و بازاریابی این محصول آماده می‌کنند. حال جزئیات بیشتر پایگاه SteamDB حاکی از این است که  این بسته الحاقی احتمالا در مراحل پایانی توسعه قرار دارد. به‌روزرسانی اخیر صفحه Elden Ring در استیم مشخص کرد که بسته الحاقی Shadow of the Edrtree وارد فاز نهایی آزمون کنترل کیفیت شده است و مجموعه‌ای متشکل‌از توسعه‌دهنده‌های داخلی فرام‌سافتور و تست‌کننده‌های خارجی در حال بررسی آن هستند.

در ماه دسامبر ۲۰۲۳ یک خرده‌فروشی آنلاین کنترلر جدیدی با پس‌زمینه Elden Ring را برای عرضه در ماه فوریه ۲۰۲۴ فهرست کرد که نشان می‌داد این محصول تازه احتمالا همزمان‌با عرضه بسته الحاقی Shadow of the Erdtree وارد بازار می‌شود. با اینکه تاکنون چند گزارش به عرضه زودهنگام بسته الحاقی الدن رینگ اشاره داشتند، اما استودیو FromSoftware همچنان تأکید دارد که مراحل توسعه به‌آرامی و بدون مشکل پیش می‌رود. 

یاسوهیرو کیتائو، تهیه‌کننده بازی در ماه دسامبر ۲۰۲۳ اعلام کرد که هنوز فاصله زیادی تا عرضه بسته الحاقی الدن رینگ باقی مانده است. پیش از آن کودوکاوا، شرکت مادر فرام‌سافتور در یک بیانیه تأیید کرد که بسته الحاقی Shadow of the Erdtree در سال مالی جاری عرضه نخواهد شد که تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ (۱ آوریل ۲۰۲۴) ادامه دارد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده