// چهار شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

بازی Among the Sleep برای ایکس باکس وان هم منتشر خواهد شد

استودیوی کریل‌بایت، سازنده‌ی بازی Among the Sleep اعلام کرد که بازی آن‌ها قرار است برای پلتفرم ایکس‌باکس وان نیز عرضه شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

این بازی پیش از این در تاریخ ۲۹ می ۲۰۱۴ (۸ خرداد ۱۳۹۳) برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی با سیستم‌عامل‌های ویندوز، لینوکس و مک منتشر شده بود و هم‌اکنون از طریق استیم در دسترس است.

بازی Among the Sleep در سبک اول شخص با تم تاریک است. بازی، داستان یک کودک و مادرش را روایت می‌کند که مادر تولد ۲ سالگی کودکش راجشن می‌گیرد. در این هنگام یک فرد غریبه زنگ در را زده و بعد از باز شدن در توسط مادر یک خرس عجیب به نام تدی که قابلیت حرف زدن را دارد، وارد خانه می شود. کودک شروع به دیدن تصاویری ترسناک می‌کند که در این میان تدی به او می گوید که هر موقع ترسید می تواند دست او را بگیرد تا احساس امنیت کند. بعد از این اتفاق کودک به خواب فرو می‌رود و هنگامی که بلند می‌شود به دنبال تدی می‌گردد ولی او دیگر از آنجا رفته بود. او او به دنبال خرس خود می‌گردد و بعد از آن که او را در ماشین‌ لباس‌شویی پیدا می‌کند، قصد بازگشت دارد که متوجه می‌شود مادرش را گم کرده است.

سال گذشته استودیوی کریل‌بایت نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی که با بهره‌گیری ازهدست واقعیت مجازی پروژه‌ی مورفیوس ساخته می‌شود را تایید کرد. حال نیز قرار است این بازی در تاریخ نامعلومی برای ایکس‌باکس وان عرضه شود.

منبع: gematsu


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده