نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰

بازی Like a Dragon: Infinite Wealth فروش یک میلیونی ثبت کرد

فروش فوق‌العاده بازی Like a Dragon: Infinite Wealth به استقبال بالای بازیکن‌ها اشاره دارد.

شرکت Sega به‌تازگی بازی Like a Dragon: Infinite Wealth را منتشر کرد که توانست بازخوردهای بسیار خوبی از منتقدها دریافت کند. حال سگا تأیید کرد که فروش این بازی موفق از یک میلیون نسخه در سراسر جهان عبور کرده است. این ناشر به‌مناسبت فروش یک میلیونی این محصول بسته لباس مخصوصی را به بازیکن‌ها پاداش می‌دهد.

در‌حالی‌که شرکت سگا جزئیاتی از فروش بازی روی پلتفرم‌های مختلف ارائه نداده است، با کمک گزارش‌ها و آمارهای انتشاریافته می‌توان اطلاعاتی در این زمینه کسب کرد. بازیکن‌های ژاپنی در هفته اول عرضه بیش از ۱۰۰ هزار نسخه Like a Dragon: Infinite Wealth را برای پلی استیشن 5 خریداری کردند و در صدر جدول خریدارهای این بازی قرار گرفتند. همچنین نسخه پلی استیشن 4 بازی با فروش ۷۷ هزار نسخه عملکرد فوق‌العاده‌ای در بازار ژاپن داشته است.

فروش فیزیکی بازی Like a Dragon: Infinite Wealth در انگلستان عالی بود و فقط بازی محبوب Tekken 8 توانست عملکرد بهتری در جدول فروش داشته باشد و در صدر قرار بگیرد. بازی Like a Dragon: Infinite Wealth روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده