// جمعه, ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰

بازی‌های آواتار و شاهزاده پارسی انتظار یوبیسافت را برآورده نکردند

تام هندرسون ادعا می‌کند که بازی‌های Prince of Persia: The Lost Crown و Avatar نتوانستند توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کنند.

تام هندرسون از رسانه اینسایدر گیمینگ در گزارش جدیدی اعلام کرد که تعدادی از بازی‌های جدید شرکت Ubisoft در جذب مخاطب و برآورده‌کردن انتظارات شکست خورده‌اند. این آثار به آمار پایین‌تر از تصور سازنده‌ها دست یافتند.

 بازی Prince of Persia: The Lost Crown یکی از این آثار است که در اوایل ماه جاری عرضه شد و توجه بسیاری از منتقدها و بازیکن‌ها را به خود جلب کرد. شاهزاده پارسی به‌دلیل بازگشت دوباره این مجموعه به ریشه‌های ساید-اسکرولر خود و تبدیل آن به یک اثر مترویدوانیا مورد تقدیر قرار گرفت. براساس اظهارات تام هندرسون این بازی تنها توسط ۳۰۰ هزار بازیکن تجربه شده است و فقط ۱۵ میلیون دلار درآمد داشته است.

از طرفی ۱/۹ میلیون نفر بازی Avatar: Frontiers of Pandora را تجربه کردند که در ماه گذشته عرضه شد و درآمدی ۱۳۳ میلیون دلاری داشت. بااین‌حال این آمار در مقایسه با آثار پیشین استودیو Massive Entertainment که در روزهای اول عرضه نسخه اول و دوم بازی The Division به درآمد ۳۳۰ و ۲۶۴ میلیون دلاری رسید، یک عقب‌گرد محسوب می‌شود. براساس ادعای تام هندرسون، بازی آواتار درابتدا قرار بود که همزمان با اکران فیلم Avatar: The Way of Water در اواخر سال ۲۰۲۲ منتشر شود، اما عرضه آن چندین بار تأخیر خورد.

به‌نظر می‌رسد که یکی دیگر از بازی‌های اخیر یوبیسافت یعنی Assassin's Creed: Mirage با ۵ میلیون بازیکن تاکنون شرایط بهتری را داشته است. برنامه‌ شرکت یوبیسافت برای عرضه آثار بعدی خود در آینده احتمالا شامل انتشار بازی Star Wars Outlaws در نیمه اول سال ۲۰۲۴، بازی Assassin’s Creed Codename Red در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ و بازی‌های دیگر مانند نسخه ریمیک Splinter Cell، بازی جدید Ghost Recon در سال‌های آتی می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده