// جمعه, ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰

بازی Battlefield جدید به این زودی‌ها به بازار نمی‌آید

شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد که طرفدارها حداقل تا سال ۲۰۲۵ نباید منتظر انتشار نسخه جدیدی از مجموعه بتلفیلد باشند. 

استوارت کنفیلد، نائب رئیس و مدیرعامل اجرایی مالی Electronic Arts، در مصاحبه‌ای از برنامه‌های این شرکت برای بازی‌های غیرورزشی سخن گفت. طبق اظهارات استوارت کنفیلد، الکترونیک آرتز قصد دارد تا در سال مالی ۲۰۲۵ «آثار خاص جدیدی» از مجموعه‌ بازی‌های Battlefield ،Mass Effect و Star Wars را منتشر کند.

به‌نظر می‌رسد که فعلا خبری از نسخه بعدی سری بازی بتلفیلد نخواهد بود و درحال‌حاضر این شرکت در تلاش است تا طرفدارهای مجموعه زمان بیشتری را صرف تجربه بازی Battlefield 2042 کنند.

اندرو ویلسون، مدیرعامل EA، گفت: «گروه ما با تمام قوا در تلاش است تا بتواند محتوای جذابی مانند محتوای فصل هفتم بتلفیلد ۲۰۴۲ شامل نقشه‌های جدید، مأموریت‌های هفتگی و بسیاری دیگر را در اختیار کاربرهای آثار لایو-سرویس قرار دهد. ما در حال سرمایه‌گذاری روی آینده مجموعه بتلفیلد هستیم و گروه بی‌نظیرمان که از استودیوهای بزرگ تشکیل شده است، در حال کار روی تکنولوژی فراست‌بایت است تا بتواند یک نسخه مناسب با سلیقه طرفدارها ارائه دهد.»

 بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ در پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده