نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۳

انتخاب بازیکن تاثیر زیادی روی داستان بازی Judas دارد

کارگردان بازی Judas به جزئیاتی از داستان چندشاخه و دنیای علمی-تخیلی آن اشاره کرد.

بازی Judas توسط کن لوین، خالق سری BioShock و استودیوی جدید او به‌نام Ghost Story Games توسعه پیدا می‌کند. این بازی اولین‌بار در دسامبر ۲۰۲۲ معرفی شد و چشم‌انداز جذابی از یک بازی شوتر علمی-تخیلی را ارائه کرد. بازیکن‌ها اخیرا جدیدترین نمایش این بازی را در رویداد سونی تماشا کردند و حال کارگردان بازی جزئیات بیشتری از دنیا و داستان بازی ارائه کرده است.

داستان بازی Judas در مکانی تخیلی به‌ نام Mayflower جریان دارد که به‌عنوان شهری فانتزی و فضایی توصیف می‌شود و ماشین‌ها اداره تمام جنبه‌های تجاری، اداری، هنری و حکومتی آن را در دست دارند. حاکمیت ماشین‌ها باعث شده است تمامی شهروندان Mayflower برای جاسوسی از یکدیگر آموزش ببینند و همیشه در جستجوی فرصتی باشند تا به‌خاطر کوچک‌ترین نافرمانی یکدیگر را بکشند.

بازیکنان در نقش قهرمان داستان به‌نام جوداس بازی خواهند کرد. این شخصیت قصد دارد انقلابی ویرانگر علیه رهبران شهر به راه اندازد تا بتواند حکومت آن‌ها را از بین ببرد. این بستگی به تصمیم بازیکن دارد که خرابه‌های این جنگ را بازسازی کند یا تمام آن را به حال خود رها کند تا از بین برود. مکانیسم «انتخاب و نتیجه» نقش مهمی در داستان Judas خواهد داشت؛ به‌طوری‌که اقدام‌های مختلف بازیکن می‌تواند نتیجه داستان را شکل دهد. 

حمله با انرژی الکتریکی به ربات در بازی Judas

کن لوین در این‌باره توضیح داد: «چه می‌شود اگر شما بتوانید انتخاب کنید با چه کسی دوست شوید و به چه کسی از پشت خنجر بزنید؟ ما می‌خواهیم با بازی Judas تجربه‌ای بسازیم که در آن تصمیم‌ها و چگونگی گسترش روایت داستان به شما بستگی دارد؛ چرا که شما در نقش جوداس، محرک هر رویداد و شخصیت‌های جدیدش هستید تا با روش‌هایی که قبلا در بازی‌های ما تجربه نکرده‌اید، با داستان آشنا شوید و آن را تغییر دهید.»

بازی Judas برای عرضه روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در حال توسعه است. این بازی هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد اما تیک-تو اینتراکتیو انتظار دارد این بازی تا مارس ۲۰۲۵ عرضه شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده