نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۷

سرورهای آنلاین بازی Gran Turismo Sport غیر فعال شدند

پولیفونی دیجیتال سرورها و ویژگی‌های آنلاین بازی Gran Turismo Sport را غیر فعال کرد.

استودیو پولیفونی دیجیتال رسما اعلام کرد سرورهای آنلاین بازی اتومبیل‌رانی Gran Turismo Sport خاموش خواهند شد؛ درنتیجه حالت‌های آنلاین این بازی ازجمله انجمن، اوپن لابی، حالت ورزشی، رویدادهای فصلی و نمایش‌های سفارشی دیگر در دسترس نیستند و غیرفعال می‌شوند. علاوه‌براین تروفی‌هایی که نیاز به تجربه آنلاین بازی دارند از دسترس خارج می‌شوند و بازیکن‌ها دیگر نمی‌توانند افزونه‌های تازه بخرند یا به بخش Mileage Store دسترسی داشته باشند.

طرفداران بازی Gran Turismo Sport همچنان می‌توانند بخش‌های خاصی از بازی را به‌شکل آفلاین تجربه و محتوای قبلا خریداری شده را استفاده کنند. تمامی اتومبیل‌ها و تنظیمات بازیکن‌ها دست‌نخورده باقی می‌مانند و امکان پیشرفت در بازی برای کسب امتیاز و باز کردن اتومبیل‌ها و پیست‌ها وجود دارد. ذخیره داده‌های بازی به‌شکل آفلاین صورت می‌گیرد و بازیکن‌ها می‌توانند تمامی داده‌های خود را روی کنسول نگه‌داری کنند.

بازی Gran Turismo Sport در مارس ۲۰۱۷ برای پلی استیشن 4 عرضه شد و پولیفونی دیجیتال با عرضه به‌روزرسانی‌ها انواع اتومبیل و پیست‌های جدید را در اختیار بازیکن‌ها قرار داد. این بازی تا فوریه ۲۰۲۱ بیش از ۹.۵ میلیون بازیکن جذب کرد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده