نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۷

تریلر گیم پلی The Thaumaturge یکی از مراحل بازی را نشان می‌دهد

تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی The Thaumaturge منتشر شده است که تمرکز این ویدیو روی نمایش یکی از مراحل بازی است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تریلر جدیدی از بازی The Thaumaturge منتشر شده است. دو استودیو ۱۱ بیت و Fool’s Theory تریلری از گیم‌پلی این بازی منتشر کرده‌اند که بازیکنان را به شهر ورشو و خیابان‌های تاریک و خشن آن در سال ۱۹۰۵ در این بازی نقش‌آفرینی ایزومتریک دعوت می‌کنند. در طول این ویدیو نسبتا طولانی شاهد نمایش مکان‌های زیادی در بازی The Thaumaturge مثل هتل‌های مجلل تا محله‌های مرفه شهر و غیره هستیم.

ویکتور زولسکی تحقیقاتی را در تاریک‌ترین خیابان‌های شهر آغاز می‌کند که تحت کنترل پلیس مخفی تزار روسیه است. در طول ویدیو ویکتور به دختری مضطرب کمک می‌کند و بخشی از توانایی این شخصیت به نمایش گذاشته می‌شود. این ویدیو درواقع بخشی از مرحله To Dust, You Shall Return در بازی The Thaumaturge است. شخصیت بازی در چندین مکان شهر جست‌وجو می‌کند که در آن زمان تحت حکومت روسیه بوده است. در این مناطق شاهد حضور لهستانی‌ها، روس‌ها و یهودی‌ها هستیم که همگی در داخل مرزهای شهر زندگی می‌کردند.

در ویدیو شاهد نمایش هتل زیبای امپریال هستیم که ویکتور با سویتلانا، یکی از اعضای دربار تزار که برای فرار از شهر ناامید است، ملاقات می‌کند. در ادامه شاهد رویارویی ویکتور با پلیس تزار و نمایش سیستم مبارزات نوبتی بازی هستیم. بازیکنان می‌توانند باتوجه‌به توانایی ویکتور حرکات دشمنان خود را پیش‌بینی و از مهارت‌های منحصربه‌فرد او برای شکست دشمنان استفاده کنند. با الهام گرفتن از داستان‌هایی که در مناطق مختلف شهر گفته می‌شود، بازیکنان می‌توانند افراد مختلفی را برای پیش‌روی در بازی متقاعد کنند.

اما هر توانایی هزینه‌ای دارد و همان‌طور که بازیکنان در حال پیشروی هستند، قدرت‌های ویکتور باعث پیشرفت تاثیرگذاری روی مردم، مبارزات و کاوش در محیط بازی می‌شود. در عین حال دیالوگ‌های پیچیده‌تری در طول بازی آشکار می‌شوند. در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی The Thaumaturge را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بازی The Thaumaturge در تاریخ ۲۰ فوریه (۱ اسفند) برای پی سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده