// پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰

بازی Burnout جدیدی احتمالا در راه است

توئیت اخیر Stellar Entertainment احتمالا نشان می‌دهد که این استودیو قصد ساخت نسخه جدیدی از مجموعه بازی Burnout را دارد.

حساب کاربری استودیو Stellar Entertainment در توئیت اخیر از کلماتی استفاده کرد که برای طرفدارهای مجموعه بازی Burnout آشنا به‌نظر می‌رسید. این توئیت به‌همراه یک تصویر با جمله «چیزی نمانده است که ماشینی از پشت با شما برخورد کند» منتشر شد. این جزئیات می‌تواند خبر از یک اثر مسابقه‌ای را دهد، اما به‌خاطر استفاده از کلمه «Take Down» احتمال می‌رود که منظور این توسعه‌دهنده اشاره به بازی Burnout 3: Take Down باشد.

اگر مقصود استودیو استلر اینترتینمنت از این پیام بازی Burnout 3: Take Down باشد، احیای این مجموعه توسط یک نسخه ریمستر یا ریمیک انجام خواهد شد. این استودیو پیش‌تر نسخه ریمستر بازی Need for Speed را توسعه داد و آخرین نسخه از مجموعه برن‌اوت با نام Burnout Paradise Remastered‌ را عرضه کرد. این بازی که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد به‌دلیل ایرادهای فنی و مشکلات شرکت EA با بازخورد‌های متفاوتی روبه‌رو شد، اما این به آن معنا نیست که استلر اینترتینمنت از کار روی این مجموعه دست می‌کشد.

از انتشار آخرین بازی این مجموعه چندین سال می‌گذرد و طرفدارها مشتاقانه در‌انتظار نسخه بعدی برن‌اوت هستند. همان‌طور که رسانه یوروگیمر گزارش داد، سایت Stellar Entertainment به «اثری AAA مسابقه‌ای آرکید» اشاره داشت که با استفاده از موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ ساخته و برای کنسول‌ها و کامپیوتر عرضه خواهد شد تا بتواند «عرصه بازی‌های ریسینگ را به آشوب بکشد.»

اشاره به سبک Arcade و گیم‌پلی نوآورانه در سایت استلر اینترتینمنت قطعا با بازی Burnout جدید همخوانی دارد. اگر این شرکت قصد «به آشوب کشیدن هر چیزی» را داشته باشد، نسخه بعدی این مجموعه یک ریمستر نخواهد بود؛ چراکه درحال‌حاضر نسخه‌های ریمستر‌ زیادی وجود دارند که برخی از آن‌ها تنها تداعی‌گر حس نوستالژی مجموعه هستند. 

در‌هرصورت استودیو Stellar Entertainment به زمان زیادی برای ساخت بازی بعدی خود نیاز دارد و مشخص نیست که این اثر در چه زمانی منتشر خواهد شد.


منبع InsiderGaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده